Graz
Roskilde - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Roskilde (/showthread.php?tid=10)



Roskilde - Karel - 30-12-2013

Dat denk ik niet, want Trentemøller werd nooit als headliner aangekondigd...


Roskilde - RH80 - 30-12-2013

Uplift Wrote:Volgens de logica van de line-up die nu op de frontpage van de website staat, is Major Lazer wel een headline-act...

Bwa, ik denk het niet, zoals je zelf al zei zelfde spot als Chase and Status vorig jaar. Major Lazer is gewoon significant populairder als die acts die in het kleiner staan.

Trentemøller is denk ik wel headliner, of op zijn minst afsluiter van een dag op Orange. Enigste Deense zomershow en was vorige keer al headliner, nu is dat nieuw album wel niet zo'n succes maar toch..


Roskilde - Uplift - 30-12-2013

Ik merkte het enkel op omdat ML voor TM staat.

Kan ook zijn dat AM, ML en TM de drie reeds aangekondigde Orange-acts zijn en dat uiteindelijk enkel AM blijkt te headlinen. Maar dat is ergens wel raar, want Trentemoller was in 2009 al headliner. Misschien hebben ze nog veel meer grote namen in petto dan wij hier verwachten dan.


Roskilde - RH80 - 30-12-2013

Uplift Wrote:Ik merkte het enkel op omdat ML voor TM staat.

Kan ook zijn dat AM, ML en TM de drie reeds aangekondigde Orange-acts zijn en dat uiteindelijk enkel AM blijkt te headlinen. Maar dat is ergens wel raar, want Trentemoller was in 2009 al headliner. Misschien hebben ze nog veel meer grote namen in petto dan wij hier verwachten dan.

Die staan gewoon in alfabetische volgorde hoor, zoals de kleinere namen eronder.


Roskilde - Uplift - 30-12-2013

Mja ok. Verandert niets aan de logica die ik erachter zoek Smile Hopelijk heb ik dus ongelijk.


Roskilde - Aron - 30-12-2013

Lijkt mij vrij logisch dat Major Lazer hoog zal staan op de Orange. Hun populariteit is niet te meten ondertussen. Zullen waarschijnlijk niet als headliner gebilled worden.


Roskilde - RH80 - 06-01-2014

Interpol zal er normaal ook wel staan zeker? Nog nooit aan het werk kunnen zien dus zou er enorm blij mee zijn. Portishead zal wel niet aangezien ze er 3 jaar geleden al stonden en ze nog altijd met dezelfde plaat aan het touren zijn.
Black Keys stonden er nog nooit dus die kans zal ook wel groot zijn neem ik aan.. Zou ik niet erg vinden.


Roskilde - Uplift - 06-01-2014

BK lijkt me zekerheid; Interpol zie ik eerder op Northside staan, maar kan zomaar ook op Roskilde.

Geen van beide hoeft voor mij, maar Interpol wil ik altijd een kans geven.


Roskilde - BigBird - 07-01-2014

Morgen nieuwe namen

https://t.co/D4rNmXq94Z


Roskilde - Uplift - 07-01-2014

Weinig bekende Scandinavische namen, dus.


Roskilde - MeneerDeVries - 07-01-2014

Een bij op een zweedse vlag. The Hives dus.


Roskilde - RH80 - 07-01-2014

MeneerDeVries Wrote:Een bij op een zweedse vlag. The Hives dus.

Neen, die tip gaat maar over één act neem ik aan en die heeft slechts tussen de 5 en 7k likes op facebook.


Roskilde - Uplift - 07-01-2014

Twee acts. De onderste is een kleine Deense act (5-7k likes), de bovenste een Zweedse.

Jenny Wilson, misschien (lees ik gewoon ergens af van iemand die een plausibele uitleg geeft). Geen idee wat betreft de Deense act.


Roskilde - RH80 - 07-01-2014

Ahja juist, maar The Hives dus wel gelukkig niet.


Roskilde - AMST152 - 07-01-2014

Uplift Wrote:Twee acts. De onderste is een kleine Deense act (5-7k likes), de bovenste een Zweedse.

Jenny Wilson, misschien (lees ik gewoon ergens af van iemand die een plausibele uitleg geeft). Geen idee wat betreft de Deense act.

Jenny Wilson is wel vrij cool, uit de stal van The Knife etc. (andere muziek though). Maar goed, fijne kleinere acts zijn nog altijd het meest belangrijk.


Roskilde - Uplift - 07-01-2014

Ze moeten meer dan in voorgaande edities voor ATP-achtige namen gaan. Zeker nu de core business van ATP is weggevallen.


Roskilde - RH80 - 07-01-2014

Op facebook geven ze trouwens aan dat ze donderdag uitklaren wat er nieuw is en wat er weg gaat in 2014.


Roskilde - Uplift - 08-01-2014

Podia, etc. Zal wellicht maar semi-nieuws zijn, aangevuld met wat de volgens hen sensationele invulling wordt van het nieuw deel vrijgekomen terrein.


Roskilde - RH80 - 08-01-2014

Eerste act voor vandaag is Hymn from Nineveh, kleinere Deense folkband.
Nog 2 aankondigingen vandaag, de volgende zal wel die zweedse act zijn en misschien de derde iets bekender bij het internationale publiek.


Roskilde - Uplift - 08-01-2014

Bombus. Schitterende bandnaam.


Roskilde - RH80 - 08-01-2014

Dus 3 scandinavische acts, ook Jenny Wilson erbij.


Roskilde - Uplift - 08-01-2014

Jenny Wilson inderdaad.

Opnieuw een hint naar Trentemoller, Arctic Monkeys en Major Lazer als mogelijke headliners.

Beck en Black Keys lijken me min of meer zekerheden. Motörhead en Kanye West lijken me vrij logische gokken. Blijft er nog één spot over voor wat wellicht een speciale naam zal worden.

Samen met de voorlopig bekende namen geen al te goeie vooruitzichten, dus.


Roskilde - RH80 - 08-01-2014

Er is toch nog niets bekend over eventuele tourplannen van Beck, Motörhead en Kanye West begin juli in Europa?


Roskilde - BigBird - 08-01-2014

Precies, puur speculeren. Beck is sowieso geen headline materiaal (althans niet voor een mainstage bij Roskilde).


Roskilde - Aron - 08-01-2014

Uplift Wrote:Blijft er nog één spot over voor wat wellicht een speciale naam zal worden.
Stel je maar eens voor dat dat Muse zou zijn. Ik gok nog steeds op Young & Crazy Horse.