Graz
Roskilde - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Roskilde (/showthread.php?tid=10)



Roskilde - Karel - 11-12-2013

Ze zijn blijkbaar wel trots op die boeking, als je ziet hoe ze hem aankondigden:
Quote:Someone has agreed to play at Roskilde Festival 2014. We'll tell you who it is at 12:00 CET. #rf14



Roskilde - Uplift - 11-12-2013

Zowel op Werchter als op Roskilde wil ik die band wel nog eens mee maken. Klopt wel dat het een beetje dé band van een generatie is -of we dat nu graag hebben of niet- met als plus dat ik ze in 2006 ook al bezig zag. Toen puilde de Arena al uit, trouwens.

Vooralsnog is Trentemoller wel het enige argument om te gaan, maar ik blijf zoeken naar alternatieven dichter bij huis.


Roskilde - Uplift - 11-12-2013

Karel Wrote:Ze zijn blijkbaar wel trots op die boeking, als je ziet hoe ze hem aankondigden:
Quote:Someone has agreed to play at Roskilde Festival 2014. We'll tell you who it is at 12:00 CET. #rf14
M.n. wegens Scandinavian Exclusive, lijkt me. Zo'n gegeven verkoopt meer kaarten dan een optreden van Springsteen of Prince.


Roskilde - RH80 - 11-12-2013

Trouwens ook heel wat sceptische reacties op Facebook dat het te vroeg is dat ze terugkomen. Organisatie verdedigt zich dat ze nooit groter en beter geweest zijn dan op dit moment en dat ze 1 van de meest gevraagde acts waren in de wishlist.


Roskilde - Uplift - 11-12-2013

Haha, inderdaad, wou net hetzelfde posten. Ik vind zoiets dus fantastisch. Nu ja, de silent majority zal hier wel zeer tevreden mee zijn.

Bovendien is het de eerste volwaardige headliner-act voor AM op Roskilde. Wel al de vierde passage, en dat is zeer uitzonderlijk. Kan veel reacties verklaren.


Roskilde - RH80 - 11-12-2013

Ja, ook het feit dat ze vorig jaar nog op Northside stonden zal er wel mee te maken hebben. Ze vinden hun nieuw album precies wel geweldig, terwijl ik dat toch hun minste vind tot nu toe. Wel goed dat ze zich zo verdedigen en dat hun publiek zo kritisch is.


Roskilde - Aron - 11-12-2013

Blijft natuurlijk wel een zwaktebod. Maar van hetgene wat op tournee is, is dit toch gewoonweg een goede keuze? Zeker als je de keuze kan verantwoorden, wat ze nu doen.


Roskilde - Uplift - 11-12-2013

Sommige dingen zijn geen keuzes. Als je als festival 80000 kaarten verkocht moet krijgen bovenop de 35000 vrijwilligers + in totaal 20000 dagkaarten in een markt die de helft is van België, dan boek je Arctic Monkeys in de huidige context àltijd en ga je dat ook verdedigen alsof je leven ervan afhangt.


Roskilde - Uplift - 13-12-2013

Schrijf Sunn 0))) maar op. Straks een nieuw album ism een Noorse band en na die show in De Kreun mag wel duidelijk zijn dat ze het opnieuw groots bekijken.


Roskilde - RH80 - 13-12-2013

Het bitchen over de herhaling van Arctic Monkeys blijft voortgaan op Facebook. Ze zouden eens de historiek van Werchter moeten bekijken. Big Grin


Roskilde - RH80 - 18-12-2013

Quote: @orangefeeling
How about that. It seems that we've got a few more acts to announce before Xmas. This Friday, more specifically. #rf14
Quote:@orangefeeling
Friday at 11:00 CET to be specific

Aangaande ook die Rolling Stones geruchten hier:
Quote:@katscribbles
@orangefeeling How about some Stones in honour of @officialKeef's 70th birthday today?
Quote:@orangefeeling
@katscribbles We have something else in mind.



Roskilde - Beans - 18-12-2013

Ik zie Prince of Neil Young wel op Roskilde staan.


Roskilde - RH80 - 18-12-2013

[Image: 960268_10151714676916706_2042565571_n.png]


Roskilde - Aron - 18-12-2013

Eerste wat in mij opkomt is Jah Wobble of toestanden.


Roskilde - RH80 - 18-12-2013

Ik heb géén idee wat het is. In ieder geval geen Rage Against the Machine trouwens.


Roskilde - BigBird - 19-12-2013

Roskilde komt met een nieuw festival, gericht op electronische muziek

http://soundvenue.com/musik/2013/12/roskilde-festival-lancerer-ny-elektronisk-festival-76530


Roskilde - Jorrit - 19-12-2013

Goede tekst.


Roskilde - Uplift - 19-12-2013

Beans Wrote:Ik zie Prince of Neil Young wel op Roskilde staan.
Stonden er al in een vrij recent verleden, dus nee. Neil Young + Crazy Horse maakt wel een (zeer) kleine kans.


Roskilde - Aron - 20-12-2013

+ Major Lazer (op de orange), Systema Solar en Mark Ernestus presents Jeri-Jer


Roskilde - Beans - 20-12-2013

Aron Wrote:+ Major Lazer (op de orange), Systema Solar en Mark Ernestus presents Jeri-Jer
Fail


Roskilde - Murdoc Niccals - 20-12-2013

Hoe moet dat volgen uit het plaatje?


Roskilde - RH80 - 20-12-2013

Zoals verwacht Major Lazer maar dat maakt de aankondiging niet minder kut. En zoals gevreesd wordt dat ook aangekondigd als een 'grote' naam.


Roskilde - Aron - 20-12-2013

Zal idd een grote/late spot innemen op de orange stage, aan de aankondiging en verschillende sociale media te zien.


Roskilde - Uplift - 20-12-2013

Bah, Roskilde. Ze doen net hetzelfde als Werchter.

Even "fail" als Rihanna wat mij betreft. Wordt de Chase & Status spot van vorig jaar, dus. Geen headliner. Dat zou er veel te zwaar over zijn.

De andere twee namen ken ik niet, maar naar Roskilde traditie op het vlak van reggae/wereldmuziek zal het wel in orde zijn. Al compenseert dat totaal niet voor het platte seksisme van een act als Major Lazer.

Nee, dit lijkt steeds meer een editie als die van 2013 te gaan worden. Dan zie ik optredens liever los, eerlijk gezegd. En de kwartfinales van het WK, dat ook.


Roskilde - Uplift - 30-12-2013

Volgens de logica van de line-up die nu op de frontpage van de website staat, is Major Lazer wel een headline-act...