Yo, dus gebaseerd op iedereen's schemas en voorsteltijden uit het andere topic, heb ik in deze poll een paar goeie opties bedacht.
Als jullie meerdere malen willen meeten, voel je vrij om meer dan één optie aan te vinken zodat we de animo zien.
Zie deze clashfinder ter herinnering van wat wanneer speelt:
https://clashfinder.com/s/bks2017/
Wat is volgens jullie de beste locatie op het terrein om af te spreken?
Edit: Radiotoren
--------------
Uitslag:
Vrijdag om 17:00
Zaterdag om 16:15
Zondag om 14:30
Met tijd vind ik op de vroege zaterdag na erg goed. Met plek heb ik geen flauw idee meer hoe het terrein eruit ziet, maar bij het strand tussen food en one een mogelijkheid?
Die radiotoren is een makkelijke ontmoetingsplek
Zaterdag ben ik er bij!
Is vrijdag 20:30 misschien ook een idee, of speelt er iets belangrijks tijdens Metronomy?
Voor nu lijken beide tijdstippen op zaterdag een goed idee, maar ik heb nog lang geen definitief programma.
(06-06-2017, 17:17)Maynard-J Wrote: [ -> ]Is vrijdag 20:30 misschien ook een idee, of speelt er iets belangrijks tijdens Metronomy?
Goede plek vinden voor Jenny Hval zodat je niet tussen een praat publiek (als het er is) staat.
Vrijdag en vroege zaterdag heb ik geen dingen die ik wil zien.
Ik ben er samen met Thomas op zondag, dus officiele meetup of niet, ik ben beschikbaar!
Wil in zondag in principe wel om 14:30 naar Canshaker Pi gaan, maar al de andere mogelijkheden zijn wat mij betreft prima.
Alles kan, behalve zondag tegelijk met Canshaker Pi. En vrijdag onder voorbehoud wegens zatheid omdat we al voor de middag aan de BBQ zitten op de camping.
Ik wil alleen afspreken als we afspreken dat iedereen strontlazerus is als we afspreken.
Is knetterstoned ook goed?
Ik kan dan niet want ik zit dan al in mijn K-hole, maar ik zal er via astrale projectie bij zijn.
Mooi man. Ik zal wel de DJ-set van St. Paul omstreeks 14.00 via me LSD connectie verzenden. Zo ben je er toch een beetje bij.
Kijk er wel naar uit hoor. Gaat mooi weekend worden. Beetje gele broeken leip zien gaan op Vatican Shadow.
(07-06-2017, 23:48)Loov Wrote: [ -> ]Kijk er wel naar uit hoor. Gaat mooi weekend worden. Beetje gele broeken leip zien gaan op Vatican Shadow.
Laat me.
Ey ik ga lekker met je mee. Willie en ik gingen vorig jaar heerlijk op DJ Richard. :p
(06-06-2017, 23:08)hythloth Wrote: [ -> ]Stronken kan ook.
Beste idee tot nu toe
Zaterdagmiddag heeft dus de meeste animo, maar laten we gewoon elke dag gezellig doen.
Vrijdag om 17:00
Zaterdag om 16:15
Zondag om 14:30
Ik neem aan dat
het kruisje in dat vierkant op het strand de radiotoren is? Meeten we daar. Lekker dicht bij de speciaalbierbar, waarbij ik aanneem dat je die volle speciaalbierglazen uit het gebied van de Drijf-In Bar mag halen. Of je giet het over naar je statiegeldbeker. Komt goed.
Ik kom de zaterdag buurten!
Goed plan, ik kom in elk geval zaterdag en mogelijk ook vrijdag.
Wat hythloth zegt, gewoon elke dag een keer. En vooral op de vrijdag, dan zijn de kopjes de rest van het weekend bekend.
Ik hou het forum wel een beetje in de gaten rond die tijden.