Graz

Full Version: Lowlands 2017
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
datum nog niet bekend?
Jawel, 18 tot 20 augustus.

Ik heb mijn kaarten al binnen Smile.
Jorrit moet m maar even sticky maken, zie nergens een mogelijkheid om dit te doen. En de 2016 maar meteen unsticken
Jorrit, kun je deze 'important' maken? dan kan de 2016 weer naar onderen
(09-12-2016, 10:51)BigBird Wrote: [ -> ]M&S in de buurt
https://twitter.com/fstvlnws/status/8071...04/photo/1


25 minuten rijden:
Neringpassage 54, 8224 JN Lelystad
20 minuten rijden:
Dorpsstraat 27, 8071 BX Nunspeet
Moderat lijkt me een zekerheidje. Mumford & Sons zou ik niet heel erg vinden, maar spring er ook geen gat van in de lucht. De band is imo net iets te groot geworden voor de muziek die ze maken.
(09-12-2016, 11:34)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]Moderat lijkt me een zekerheidje. Mumford & Sons zou ik niet heel erg vinden, maar spring er ook geen gat van in de lucht. De band is imo net iets te groot geworden voor de muziek die ze maken.

Dit heb ik ook met Mumford & Sons ja, prima bandje om 's middags in de Alpha te hebben, maar ja, als ze zouden komen, dan hoogstwaarschijnlijk als headliner, en dat hoeft van mij ook niet zo nodig.
Nieuwe banner en avater zijn online. Snel nieuws?
(13-12-2016, 20:33)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]Nieuwe banner en avater zijn online. Snel nieuws?

Ik hoop het! Overigens is dit echt een lelijk voorproefje van de nieuwe vormgeving...
Ik hou er ook niet van nee. Maar ik ben ook totaal niet kunstzinnig met dat soort dingen. Donderdag komt Sziget met nieuws. Miaschien dat ze samen wat droppen.
Zullen ze DTRH zijn vergeten?
Morgen ook namen voor Flow.
Lana Del Rey zojuist ook bekend gemaakt voor Way Out West en Oya, BigBird kom er maar in..
The wait is over! We are excited to reveal the first acts for Flow Festival 2017! Lana Del Rey, The xx, Aphex Twin, Flume, London Grammar, Vince Staples, Angel Olsen, Jenny Hval, Maceo Plex, Jon Hopkins, FEEL MY BICEP, ALMA, MC Taakibörsta, Femme En Fourrure and Kauriinmetsästäjät will perform in Suvilahti, Helsinki next August!
Dit is een heel aardig begin imo.

edit: flow festival gaat dit over dus.
Zou Lana del Rey dan een headliner zijn op Lowlands?
Wel goeie namen voor een eerste bekendmaking, benieuwd of Lowlands met grotendeels dezelfde gaat komen.
Mumford and Sons | The xx | Editors | alt-J | Elbow | Flume | Iggy Pop | Moderat | Ben Klock | Cashmere Cat | Dixon | Mac DeMarco | mura masa | Noord Nederlands Orkest | Nothing But Thieves | Ty Segall | Tove Lo

Lowlands worp

Neem aan dat de eerste drie de headliners zullen zijn? Niet heel bijzonder. Mac DeMarco, Moderat, Ty Segall en in mindere mate mura masa en Flume is wel vet natuurlijk.
Niets mis mee. Alpha namen is going to be Alpha.

Wel zonder van Editors.
Editors was gewoon dik prima op BKS, wat je ook van ze vindt. Die spelen de Alpha wel plat.
Zelfde geldt voor M&S, The XX zal iets ander verhaal zijn.

Wel opvallend dat LL kiest om The XX te nemen. Die hadden ze toch ook wel voor DTRH kunnen pakken, of zijn die nu te groot?
Voor LL is dit gewoon een goede worp hoor, nog even een aanval richting BKS zo vlak voor de Kerst.
Goede eerste worp inderdaad. Vreemd om Elbow zo laat in het seizoen te zien. Had die verwacht op RW/PP/DTRH.
(14-12-2016, 10:24)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]Lana Del Rey zojuist ook bekend gemaakt voor Way Out West en Oya, BigBird kom er maar in..

meh, doe mij maar een zaalshowtje ergens. Alhoewel een tent op LL (niet de Alpha) ook wel zou werken.
Quote:De kaartverkoop voor de 25ste editie van Lowlands is van start met een puike Early Bird-actie! De eerste 12.000 tickets kosten €165,- (excl. servicekosten) voor drie dagen en nachten Lowlands, een plek op de camping en vervoer per pendelbus van/naar NS-station Dronten of Lelystad.

Als de Early Bird is gevlogen, betaal je €175,- voor je Campingflight to Lowlands Paradise.
Vanaf dat moment zijn echter ook de voordelige groepstickets beschikbaar: bestel 10 tickets en betaal per ticket nog steeds de Early Bird-prijs!
(14-12-2016, 10:30)Beans Wrote: [ -> ]Dit is een heel aardig begin imo.

edit: flow festival gaat dit over dus.

Haha ik dacht ook al even: wat gebeurt hier ineens?
Dit is toch gewoon heel erg zouteloos.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29