Graz

Full Version: BKS2017 Groepstickets
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Even een apart draadje voor groepstickets leek me handig. Tot nog toe hebben zich vier mensen bij me gemeld om gebruik te maken van de 5 + 1 actie. Met mij erbij zijn we nu dus met z'n vijven. Wie nog meer, als zesde? Roep het hier of pm. Wie het eerst komt...
Ik ben ook wel geïnteresseerd om een whatsapp/facebook chat oid op te zetten zodat we de kansen kunnen spreiden.

Denk dat we met alle geinteresseerden hier wel meerdere groepjes van 6 kunnen vormen?
Zelf zou ik 2 tickets willen halen, dus bij mij zouden nog 4 personen kunnen aansluiten.
Geen idee hoe alles werkt; ik moet het nog uitpluizen en alle opties bekijken. In principe heb ik twee weekendtickets nodig.
Tot nog toe hebben zich bij me gemeld:

Melliw Naj, Piet Knaak, Maynard-J en Sphinx. Er kan dus nog een zesde bij, maar anders raak ik een zesde passepartout vast wel kwijt. Heren, wie van jullie gaat ook klaarzitten zaterdagmorgen? PM me je jullie mob. nummers even alsjeblieft.
Ik ga er ook klaar voor zitten, ik zie het meer als een extra kans om aan een kaartje te komen als het chaos wordt. Had ik niet mijn 06 al naar je gestuurd?
Jij maakt een app groepje aan of zo Joris? Had ik aan Joris al gemeld maar ben zelf dus niet thuis zaterdag dus zal er niet achter kunnen zitten helaas.
Melliw Naj Wrote:Ik ga er ook klaar voor zitten, ik zie het meer als een extra kans om aan een kaartje te komen als het chaos wordt. Had ik niet mijn 06 al naar je gestuurd?

Ja, klopt, check.
Met mijn vriendengroep zitten we nu op 11. Ik heb dus ook nog 1 plek over voor wie wilt. Moet je wel zaterdag om 10:00 klaar zitten.
Ik ben die zaterdagochtend ook niet thuis, maar verwacht rond 10 uur wel op appjes te kunnen reageren voor eventuele snel gewenste gegevens. Mijn adresgegevens PM ik je wel vast Joris.
Ik wil wel mee doen, ben nu op vakantie inThailand en zaterdagochtend, hier dan middag, op pad in een National Park. Kan dus zelf niet bestellen maar als ik bij een groepje mag aansluiten dan graag. Ik heb Whatsapp hier overigens, op een Thaise sim-card.
Cel Wrote:Ik wil wel mee doen, ben nu op vakantie inThailand en zaterdagochtend, hier dan middag, op pad in een National Park. Kan dus zelf niet bestellen maar als ik bij een groepje mag aansluiten dan graag. Ik heb Whatsapp hier overigens, op een Thaise sim-card.

Kan ik je dan als zesde noteren, Cel? PM me even met je gegevens (naam voor op ticket, eventueel je nr. voor whatsapp.)
JorisR Wrote:Kan ik je dan als zesde noteren, Cel? PM me even met je gegevens (naam voor op ticket, eventueel je nr. voor whatsapp.)

Graag, PM is verzonden.
Yes, groepje compleet!
Yep, dus Melliw Naj en ik gaan ervoor zitten zaterdag, moet lukken. Of Sphinx ook nog?
Wat zijn eigenlijk de servicekosten bij zo'n 5+1 actie?
Loov Wrote:Met mijn vriendengroep zitten we nu op 11. Ik heb dus ook nog 1 plek over voor wie wilt. Moet je wel zaterdag om 10:00 klaar zitten.

Een vriend van mij kan zaterdag ook niet zelf zijn ticket kopen. Heb je die twaalfde plek nog vrij?

En zo niet, is Joris dan in de gelegenheid nog een zevende ticket te bestellen na die zes voor het groepje? Of gewoon zeven stuks in een keer, als het zo ook werkt (dus 7 voor de prijs van 6), dan betaalt die vriend van mij gewoon de normale prijs.

De eerste optie (via Loov met korting) zou natuurlijk voor iedereen het beste zijn, maar dan moet die twaalfde plek natuurlijk nog open zijn.

Laat het even weten, dan PM ik je wel zijn naam door zodat je hem erover kan facebooken, of gewoon z'n e-mail als je geen Facebook hebt.
JorisR Wrote:Yep, dus Melliw Naj en ik gaan ervoor zitten zaterdag, moet lukken. Of Sphinx ook nog?
Ik ben als het goed is ook in staat om het te proberen.
PM ook verzonden.
Maynard-J Wrote:
Loov Wrote:Met mijn vriendengroep zitten we nu op 11. Ik heb dus ook nog 1 plek over voor wie wilt. Moet je wel zaterdag om 10:00 klaar zitten.

Een vriend van mij kan zaterdag ook niet zelf zijn ticket kopen. Heb je die twaalfde plek nog vrij?

En zo niet, is Joris dan in de gelegenheid nog een zevende ticket te bestellen na die zes voor het groepje? Of gewoon zeven stuks in een keer, als het zo ook werkt (dus 7 voor de prijs van 6), dan betaalt die vriend van mij gewoon de normale prijs.

De eerste optie (via Loov met korting) zou natuurlijk voor iedereen het beste zijn, maar dan moet die twaalfde plek natuurlijk nog open zijn.

Laat het even weten, dan PM ik je wel zijn naam door zodat je hem erover kan facebooken, of gewoon z'n e-mail als je geen Facebook hebt.

Laat ik me eerst maar eens concentreren op het goed afronden van zo'n 5+1 transactie, is er dan geen wachtrij en er zijn makkelijk passepartouts te bestellen, dan kan dat wel. Met of zonder camping?
JorisR Wrote:
Maynard-J Wrote:
Loov Wrote:Met mijn vriendengroep zitten we nu op 11. Ik heb dus ook nog 1 plek over voor wie wilt. Moet je wel zaterdag om 10:00 klaar zitten.

Een vriend van mij kan zaterdag ook niet zelf zijn ticket kopen. Heb je die twaalfde plek nog vrij?

En zo niet, is Joris dan in de gelegenheid nog een zevende ticket te bestellen na die zes voor het groepje? Of gewoon zeven stuks in een keer, als het zo ook werkt (dus 7 voor de prijs van 6), dan betaalt die vriend van mij gewoon de normale prijs.

De eerste optie (via Loov met korting) zou natuurlijk voor iedereen het beste zijn, maar dan moet die twaalfde plek natuurlijk nog open zijn.

Laat het even weten, dan PM ik je wel zijn naam door zodat je hem erover kan facebooken, of gewoon z'n e-mail als je geen Facebook hebt.

Laat ik me eerst maar eens concentreren op het goed afronden van zo'n 5+1 transactie, is er dan geen wachtrij en er zijn makkelijk passepartouts te bestellen, dan kan dat wel. Met of zonder camping?

Ik neem aan met camping, heb er intussen naar gevraagd maar heb nog geen antwoord. Mocht het niet zo zijn dan hoor je het op tijd.

Alvast super bedankt voor de extra moeite!
Die 5+1 is met camping, dat is al vaker gemeld hier en staat ook op de BKS-site.
Snackbarharses Wrote:Die 5+1 is met camping, dat is al vaker gemeld hier en staat ook op de BKS-site.

Ja, maar de vraag was of er voor een los ticket voor de vriend van Maynard camping bij moet of niet. Smile
Zijn jullie hiervan op de hoogte?
Quote:Voor alle losse weekendtickets incl. camping dienen naam, geboorte- plaats en datum te worden ingevuld
Empty030 Wrote:Zijn jullie hiervan op de hoogte?
Quote:Voor alle losse weekendtickets incl. camping dienen naam, geboorte- plaats en datum te worden ingevuld

Ik niet, maar ik ga die gegevens nu heel snel PM'en naar Joris.

Waar heb je dit zien staan? En geldt dit alleen voor mensen in een groepje met korting, of voor alle weekendtickets?
Ik las het in deze tweet, misschien dat het ook nog ergens op de site staat. https://twitter.com/BKSfestival/status/7...6778328065

Van vorig jaar kan ik me trouwens ook wel herinneren dat dit moest, en ik kocht niet via die 5+1 regeling. Dus ik denk voor alle campingtickets.

Ik kan me trouwens niet herinneren of het bij de ingang werd gecontroleerd..
Ik heb het al gevonden:

http://www.bestkeptsecret.nl/faq/ik-kom-...pstickets/

http://www.bestkeptsecret.nl/faq/waarom-...g-op-naam/

Je hebt het verkeerd overgenomen Empty; niet de geboorteplaats maar de woonplaats is nodig. Lekker praktisch zeg.
Pages: 1 2