Graz

Full Version: Bjork
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Quote:Bjork announces Parisian circus tent residency
The singer will bring her 'Biophilia' live show to Le Cirque En Chantier next year

The four 'Biophilia' live shows will take place in February and March of next year at Le Cirque En Chantier, a specially constructed circus tent on L'Ile Seguin, an island on the Seine in the French capital.

For the special shows no audience member will be "more than a few meters from the stage."

Bjork will then play two shows at the indoor arena, Le Zenith. She will be performing 'in the round' and is the first artist ever to do so at the venue.

Tickets for all shows go on sale December 10. For more details, visit: avosbillets.com

Bjork will play:

Paris Le Cirque En Chantier (February 21, 2013)
Paris Le Cirque En Chantier (24)
Paris Le Cirque En Chantier (27)
Paris Le Cirque En Chantier (March 2)
Paris Le Zenith (5)
Paris Le Zenith (8)

Heelaas is mijn geld op, was anders wel mooi geweest om naar Parijs te gaan.

Met beetje geluk komt ze weer naar Nederlands of Belgie, anders over de Duitse grens misschien.
Nieuw album is in de maak
Dan mag ze meteen Primavera inhalen volgend jaar.

Op deze site trouwens een nummer van Biophilia Live: https://www.nowness.com/story/bjork-biop...lm-nowness
BigBird Wrote:Nieuw album is in de maak

En Arca (Kanye West, FKA Twigs gaat (co-)produceren.
Hier kan je trouwens opzoeken wanneer de film in Nederland in de bios draait.
http://www.biophiliathefilm.com
Ik ga denk ik de 19e in Rotterdam :-)
@haxan_cloak has been working on the new @bjork LP.
Dat maakt nieuwsgierig.
Gerucht gaat dat zij van de zomer in Amerika op festivals speelt, dus Europa zal dan ook wel volgen.
Jooohhhh <3
Ja fuck, dit wordt stilaan een prachtjaar niet?
Liever een nieuwe soloplaat van The Haxan Cloak dan eentje met het gejammer van Bjork eroverheen.
Ai....

Dit gezegd zijnde luister ik ook enkel naar Debut. Björk is een levende legende die je gewoon zoveel mogelijk in levende lijve moet zien. Met Haxan Cloak beats en drones erover heen.
Ja, baal nog steeds dat ze Primavera cancelde in 2012. Maja staat dit jaar wel bovenaan mijn moet ik zien lijstje.
Zo zijn er nog wel meer dingen in 2015: PJ Harvey en potentieel ook Sufjan Stevens en Radiohead. Zeg maar het beste van de gevestigde waarden.

Tool hou ik er logischerwijs eventjes buiten.
En dan vergeet ik nog bijna Mew ook. Stel je voor.
Noem je wel gelijk de beste namen Uplift, ik reken Tool gewoon ook mee. Waar baseer je Sufjan op, je verwacht een live vervolg van Sisyphus?
Nee, een nieuw volwaardig album (regel van 5).
Zoiets?



Regel van vijf

Voordat je medicatie gaat injecteren gebruik je de regel van 5:

De juiste persoon
De juiste medicatie
De juiste dosis; hoeveelheid en samenstelling
De juiste tijd
De juiste toedieningswijze
Daarnaast controleer je de vervaldatum van medicatie, oplosmiddel en alle steriele materialen (spuit, naald).




P.S. Anders volg ik je niet.
Jaar.
Die ook, trouwens. Wordt een superjaar.
Enzo Wrote:Liever een nieuwe soloplaat van The Haxan Cloak dan eentje met het gejammer van Bjork eroverheen.

+1
Die soloplaat van The Haxan Cloak komt er echt wel. En voor dit jaar hebben we eigenlijk al de beste solo productie van Haxan Cloak tot nu toe gehad. Wel mooi dat we het hier voornamelijk over Haxan Cloak hebben en niet over Bjork. Big Grin
Nou vooruit dan; wat moet ik beluisteren van The Haxan Cloak?


Bjork is ook gewoon raar. Staat wel ergens in mijn rijtje favoriete artiesten, maar luister het echt niet vaak. Zo iemand die je dan 2x per jaar een paar dagen non-stop luistert.
Melliw Naj Wrote:
kurtje Wrote:Nou vooruit dan; wat moet ik beluisteren van The Haxan Cloak?

Excavation

En dit: https://soundcloud.com/houndstoothlbl/ak...of-witness

Maar eerst Excavation anders ligt de lat meteen te hoog.
Loov Wrote:
Melliw Naj Wrote:
kurtje Wrote:Nou vooruit dan; wat moet ik beluisteren van The Haxan Cloak?

Excavation

En dit: https://soundcloud.com/houndstoothlbl/ak...of-witness

Maar eerst Excavation anders ligt de lat meteen te hoog.

Fuck ze hebben er een 2 minuten versie voor de normaal 8 minuut durende versie neer gezet. Sad
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44