Graz

Full Version: Rammstein
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Quote:Rammstein will be back in Europe at Summer 2016 for a few concerts! All the information will follow soon! #Rammstein2016
BigBird Wrote:
Quote:Rammstein will be back in Europe at Summer 2016 for a few concerts! All the information will follow soon! #Rammstein2016

Graspop - Fortarock / Pinkpop.
Het zal zijn omdat Lindemann's solo plaat complete rotzooi.
Nog een beetje gaan cashen op de festivals met weer dezelfde nummers.
BigBird Wrote:
Quote:Rammstein will be back in Europe at Summer 2016 for a few concerts! All the information will follow soon! #Rammstein2016

Waar haal je dit bericht? Ik zie het niet op hun website, facebookpagina of twitteraccount...
Zou zalig nieuws zijn!
My guilty pleasure
Roger Wrote:
BigBird Wrote:
Quote:Rammstein will be back in Europe at Summer 2016 for a few concerts! All the information will follow soon! #Rammstein2016

Waar haal je dit bericht? Ik zie het niet op hun website, facebookpagina of twitteraccount...

was een retweet via iemand van rammsteinworld.com
Roger Wrote:
BigBird Wrote:
Quote:Rammstein will be back in Europe at Summer 2016 for a few concerts! All the information will follow soon! #Rammstein2016

Waar haal je dit bericht? Ik zie het niet op hun website, facebookpagina of twitteraccount...
Fanforum blijkbaar, wat de waarde hiervan is is natuurlijk twijfelachtig
https://www.facebook.com/rammsteinworld/...=3&theater

edit:
Ze zitten blijkbaar weer in de studio/repeteerruimte
https://www.facebook.com/Rammstein/photo...=3&theater
Komt idd van de Duitsers vandaan. Maar grote festival blogs daar plaatsen het ook. Zou me ook niet verbazen eerlijk gezegd.

Dat Lindemann project is een belachelijk slecht album, die kan veel meer geld binnen harken via Rammstein natuurlijk.
reaper Wrote:Zou zalig nieuws zijn!
My guilty pleasure
reaper Wrote:Zou zalig nieuws zijn!
My guilty pleasure

Hoezo guilty pleasure? Is één van de beste live bands met een geweldige show en repertoire.
metal bouwie Wrote:
reaper Wrote:Zou zalig nieuws zijn!
My guilty pleasure

Hoezo guilty pleasure? Is één van de beste live bands met een geweldige show en repertoire.
Aangezien hun meeste songs gewoon zuivere popmuziek is met een gitaar in D-tuning en een paar industrialsynths eronder zou je denken dat het metal is. Daarom ook dat het zo een wereldwijd succes is, dat samen met het feit dat ze steeds een van de pot gerukte show bij hebben.
1996Customer Wrote:
metal bouwie Wrote:
reaper Wrote:Zou zalig nieuws zijn!
My guilty pleasure

Hoezo guilty pleasure? Is één van de beste live bands met een geweldige show en repertoire.
Aangezien hun meeste songs gewoon zuivere popmuziek is met een gitaar in D-tuning en een paar industrialsynths eronder zou je denken dat het metal is. Daarom ook dat het zo een wereldwijd succes is, dat samen met het feit dat ze steeds een van de pot gerukte show bij hebben.

Wiener Blut blijft (voor mij) toch een guilty pleasure.
MyMusic Wrote:
1996Customer Wrote:
metal bouwie Wrote:Hoezo guilty pleasure? Is één van de beste live bands met een geweldige show en repertoire.
Aangezien hun meeste songs gewoon zuivere popmuziek is met een gitaar in D-tuning en een paar industrialsynths eronder zou je denken dat het metal is. Daarom ook dat het zo een wereldwijd succes is, dat samen met het feit dat ze steeds een van de pot gerukte show bij hebben.

Wiener Blut blijft (voor mij) toch een guilty pleasure.

"Ich Tu Dir Weh" maakt mij altijd heel vrolijk
Mein Herz Brennt is favoriet hier.
Du riechst so gut
Tegen die tijd ook weer drie jaar geleden, dus zou ik niet erg vinden.
Benzin.
Di hast, engel, ich will, Mien teil.

Elk album heeft wel z'n juweeltjes.
Vroeg op de avond, Fitz?
Uplift Wrote:Vroeg op de avond, Fitz?

haha, ik had er wel eentje op ja.
alle nummers in t duits zijn prima,maar de nummers in t engels vind ik beduidend minder
Daar zijn ze wel van genezen denk ik Smile
Vanavond 21u op NPO Cultura; Rammstein in America
Ze doen Engel weer in hun setlist zo te zien Smile.

Verder hoop ik nog op het Rammlied, Ich Tur Dir Weh, Feuer Frei en Benzin
Indiaantje89 Wrote:Ze doen Engel weer in hun setlist zo te zien Smile.

Verder hoop ik nog op het Rammlied, Ich Tur Dir Weh, Feuer Frei en Benzin
Slechts 2 van die 4 worden gespeeld. Smile

Als ze de act bij zehrstoren doen in Parijs zullen de kranten daar vol van staan. Men vond het al niet kunnen in Zwitserland dacht ik.
Hier in België zullen ze ook nog teveel aan Brussel denken en schande roepen.
Terwijl het nergens voor nodig is, maar ik voel het al aankomen in ons politiek correct landje.