Graz

Full Version: Best Kept Secret - 17 t/m 19 juni 2016
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
vrijdag 17, zaterdag 18, zondag 19 juni 2016
Radiohead, U2, Metallica, Rolling Stones, Sun O)))
Waar blijven die namen nou????
Een vroege gok: Bon Iver (is van plan terug te touren), The National en Vampire Weekend (kleinere headliner, want ik vermoed dat The National en Bon Iver niet zo goedkoop zijn)
Sufjan Stevens of sterf.
Vampire Weekend zal overigens te groot zijn tegen de tijd dat hun vierde album uitkomt.
hythloth Wrote:Sufjan Stevens of sterf.

Dit én Radiohead.
e10ne Wrote:
hythloth Wrote:Sufjan Stevens of sterf.

Dit én Radiohead.
Veel te groot voor BKS.

Heeft Pete Doherty geen projectje meer over?
The XX - Savages - Tool als headliners, schrijf maar alvast op.
BKS wilt groeien.

[sub]Maar het was niet helemaal serieus.[/sub]
BigBird Wrote:The XX - Savages - Tool als headliners, schrijf maar alvast op.
Trololololo. Savages.
Sufjan Stevens zou ontzettend gaaf zijn als hij volgende zomer in Europa is. Verwacht dat Foals met een nieuw album op zak sowieso een van de headline posities mag invullen.
Misschien iets voor Björk, of is dat totaal de verkeerde muziek? Komt denk ik op dit moment beter tot haar recht op een kleiner festival dan op de grote festivals ...
meisbaer2 Wrote:Misschien iets voor Björk, of is dat totaal de verkeerde muziek? Komt denk ik op dit moment beter tot haar recht op een kleiner festival dan op de grote festivals ...

Gebaseerd op GovBall is Bjork totaal ongeschikt voor grote festivals, dus ja. BKS zou kunnen. Hoewel je alsnog met praters zal worden opgescheept.
The XX lijkt wel een zekerheid. Nieuwe plaat is zo goed als af en hebben bij de vorige tour bewezen uitstekend in zo'n headlineslot te passen.
Wat kost zo'n bungalow?
The XX kan prima de Alt-J van 2016 zijn, qua affiche en spot.
The National en Vampire Weekend vind ik meer DTRH namen. VW is hier vooralsnog absoluut niet te groot trouwens.
Bon Iver lijkt me ook mooi op BKS passen.
Verder lijken me Savages en Beach House zekerheidjes.
Wat is, volgens jou, het verschil tussen een DTRH en een BKS naam?
Misschien zit er nog een verschil qua boeken met Mojo/Friendly Fire
Loov Wrote:Wat kost zo'n bungalow?
Ca. 140 pp
Roel87 Wrote:
Loov Wrote:Wat kost zo'n bungalow?
Ca. 140 pp

Exclusief ticket?
ahha Wrote:Misschien zit er nog een verschil qua boeken met Mojo/Friendly Fire

Gezien de geboekte namen en het aantal herhalingen (volgens mij bijna allemaal onder FF), zou dat best een beetje kunnen meespelen. Al heeft FF momenteel niet heel veel echt grote internationale namen, gezien dit roster: http://friendly-fire.nl/international-roster
Loov Wrote:
Roel87 Wrote:
Loov Wrote:Wat kost zo'n bungalow?
Ca. 140 pp

Exclusief ticket?
Vanzelfsprekend. Prijs is in drie jaar tijd ook aardig opgedreven door Beekse Bergen. Eerste editie heb ik niet meer dan 90 euro pp hoeven betalen dacht ik. Wel puur goud zo'n huisje, ondanks forse prijs zou ik niet zonder willen.
Aron Wrote:
BigBird Wrote:The XX - Savages - Tool als headliners, schrijf maar alvast op.
Trololololo. Savages.
Sowieso geen van deze 3. The XX is groot genoeg voor LL, Savages zal eerder dingen als LGW? headlinen en Tool staat gewoon in de Ziggo Dome.
Bon Iver zou tof zijn, misschien komt Wilco nog een keer deze kant op zou ook niet misstaan denk ik als afsluiter.