Graz

Full Version: Werchter Boutique
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Muse 18 juni a 69 per kaart
Ben benieuwd wat ze die dag erbij zetten.
Ik wil Muse graag zien en kom niet graag in de Arena, dus deze zou ideaal zijn... Alhoewel ik een dinsdag niet ideaal vind voor een concert...
Er komen 2 voorprogramma's voor muse
Ok weet je ook iets over wat voor voorprogramma's het zijn? Wat voor soort bands we kunnen verwachten? Ben wel heel benieuwd.. Heb er in ieder geval wel heel veel zin in.. Afgelopen dinsdag in het Sportpaleis was echt heel gaaf.. Wat een show!
Lauwerszz Wrote:Ok weet je ook iets over wat voor voorprogramma's het zijn? Wat voor soort bands we kunnen verwachten? Ben wel heel benieuwd.. Heb er in ieder geval wel heel veel zin in.. Afgelopen dinsdag in het Sportpaleis was echt heel gaaf.. Wat een show!

geen idee, in de nieuwjaarsbrief voor alle medewerkers wordt er melding gemaakt van 2 voorprogramma's voor muse, en geen voorprogramma voor roger waters
Dizzee Rascal voorprogramma in UK. Aangezien hij op RW staat wrs hier niet dus.
Voorprogramma's voor andere Europese show worden overigens binnenkort aangekondigd. Benieuwd.
Neem aan dat ze wel weer met relatief grote namen zullen komen als supportacts, bij de vorige Europese tour waren het nog Editors en Kasabian.
Stond Dizzee niet al op het reguliere Werchter? Ik weet overigens niet om het vaak voorkomt; artiesten zowel op Boutique/Classic en Werchter regulier?
ik gok oa op the vaccines voor boutique
Dan kunnen ze beter meteen een vervanger regelen.
jimmy Wrote:ik gok oa op the vaccines voor boutique
Dat wordt ook een dikke overkill zeg.
Kan niet wachten tot Werchter Boutique! Heb ze gezien in Sportpaleis en was echt super gaaf! Nu livestream op Youtube van het concert van Muse @ Shepherd's Bush Empire.. Ben benieuwd..

http://www.youtube.com/user/LoveLiveTV/f...rxSonpkAtQ
Murdoc Niccals Wrote:Dan kunnen ze beter meteen een vervanger regelen.
t is enkel in Nederland hoor dat ze van annulaties hun hobby gemaakt hebben.
enig idee wie kanshebbers zijn om eerder op de dag te spelen?
van hoe tot hoe laat speelt muse eigenlijk?
18:00 - 18:45: band 1
19:30 - 20:30: band 2
21:30 - 23:30: Muse

Zoiets?

Geen idee wie er voor zal spelen.
Karel Wrote:18:00 - 18:45: band 1
19:30 - 20:30: band 2
21:30 - 23:30: Muse

Zoiets?

Geen idee wie er voor zal spelen.

Ik heb het start en einduur hier ergens liggen, als ik het niet vergeet post ik het nog
Dat is al iets. Zou het graag weten.
jimmy Wrote:
Karel Wrote:18:00 - 18:45: band 1
19:30 - 20:30: band 2
21:30 - 23:30: Muse

Zoiets?

Geen idee wie er voor zal spelen.

Ik heb het start en einduur hier ergens liggen, als ik het niet vergeet post ik het nog


Slechts 2 groepen voor Muse, dit zou pas zonde zijn! Maar anderzijds wel begrijpelijk aangezien het midden in de week valt.
Heb je de start en eindtijd al ergens gevonden jimmy?
Excuus. Weide opent rond 16u a 16u15. Eerste act 18u. Einde 00u
Nachttreinen, zijn die er sowieso?
Ben benieuwd welke groepen in het voorprogramma zullen spelen.
Deze week komt muse met nieuws omtrent de supportacts, zal boutique ongetwijfeld ook bij zitten.
Biffy Clyro support op enkele andere data tijdens deze tour. Nog steeds geen nieuws ivm WB.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12