Graz

Full Version: Dekmantel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
1 -3 augustus, Amsterdamse Bos

DJ Koze, Mount Kimbie, Nicolas Jaar, Jamie xx, Luke Slater, Makam, Moritz von Oswald Trio, Oscar Mulero, Ostgut Ton Special, Pangea, Paranoid London, Pearson Sound, Plaid, Prins Thomas, Robert Hood, San Proper, Rodhad, Shackleton, Talaboman (John Talabot & Alex Boman), Tale of Us, Tom Trago, Tessela & Rus, Trade (Blawan & Surgeon)
Hatsjee. Zal wel weer uitverkocht zijn binnen no-time.
Loov Wrote:Hatsjee. Zal wel weer uitverkocht zijn binnen no-time.
En terecht.

Nicolas Jaar live wil ik deze zomer wel ergens zien.
Oei, hier wil ik wel erg graag heen. Fijn line-upje.

[Image: 1932407_837382052955640_943561315_n.jpg]

€135 incl. camping, excl. servicekosten.
Nicolas Jaar in 2012 gezien. Toen was er amper aandacht voor.
I'm feeling hipster.
Toen verkocht hij toch ook al Paradiso uit?
Pukkelpop niet. Toen ook nog Blawan gezien samen met 20 mensen. Nu wilt iedereen Blawan hebben.
Was op Pukkelpop inderdaad niet erg druk in de tent toen, wel erg sterk.
Op Lowlands 2012 wel een vrij volle Bravo bij Jaar (maargoed, de Bravo staat in het donker eigenlijk altijd wel vol de laatste jaren)
nieuwe namen:
Jeff Mills
Ben Klock x Ryan Elliott
MARCEL DETTMANN x Luke Slater (OFFICIAL)
Nina Kraviz
Julio Bashmore
Feel my Bicep
Surgeon
Andrew Weatherall
Marcel Fengler (Official) x Efdemin (Official)
Boddika
Steffi x Answer Code Request
Jimmy Edgar
Kyle Hall x Jay Daniel
Atom Heart x Tobias (live
Joey Anderson
Young Marco
Mark du Mosch
Interstellar Funk
Kwijl
Hatsjee. 'T is dat ik het druk zat heb deze zomer..
Of roadtrip of verhuis, maar sowieso loop ik niet héél erg warm voor van die line-ups. Dit soort muziek bekijk ik liever omkaderd, al dan niet in een losse zaalshow of op een festival waar van alles staat. Jon Hopkins in de kleine AB, bijvoorbeeld. Zoiets zou toch vaker moeten kunnen?
Uplift Wrote:Of roadtrip of verhuis, maar sowieso loop ik niet héél erg warm voor van die line-ups. Dit soort muziek bekijk ik liever omkaderd, al dan niet in een losse zaalshow of op een festival waar van alles staat. Jon Hopkins in de kleine AB, bijvoorbeeld. Zoiets zou toch vaker moeten kunnen?

Die show van 3 mei?
ja
Uplift Wrote:ja

Ben ik misschien ook.
PM maar als het ervan komt. Altijd welkom bij hotel Uplift ook.
Uplift Wrote:Of roadtrip of verhuis, maar sowieso loop ik niet héél erg warm voor van die line-ups. Dit soort muziek bekijk ik liever omkaderd, al dan niet in een losse zaalshow of op een festival waar van alles staat. Jon Hopkins in de kleine AB, bijvoorbeeld. Zoiets zou toch vaker moeten kunnen?

Heb ik ook hoor, maar hier staan wat unieke combi's tussen (geen idee wat dat gaat worden, maar t klinkt interessant).
[Image: 10408722_1043403275686849_48991095833188...e=55571D52]
Misschien sla ik wel alle zomer festivals over en ga ik alleen voor dit.
Prima line-up ja!
Autechre en Manuel Göttsching in Muziekgebouw aan 't IJ. En in de Melkweg een nachtprogramma.

De tering. Ik zie hier gewoon een van de beste electronica festivals ter wereld uitgerold worden. Ze zijn er nog niet maar dat gaat echt wel komen.
En voor die Muziekgebouw aan 't IJ dag kun je los ticket kopen.

Waarom zou je in godsnaam nog naar festivals ver weg of een Melt! moeten als je gewoon dit hebt? En dan nog een LGW?, Incubate, Rewire en een STRP. Verdomme wat een mooie tijd.
Ik zal wel kippig zijn, maar wat kost het?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16