Graz

Full Version: Into The Great Wide Open
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Is er serieus geen Great Wide Open topic? Anyway, het weer lijkt mooi te worden, ik heb er zin in!
Is toch alleen maar toegankelijk voor Amsterdamse bakfietsmoeders? Mag jij daar als Zwolse kerel uberhaupt wel naar binnen?
Ik kom niet voor de oesters maar voor de muziek, dan mag je altijd naar binnen Wink Het valt me altijd wel mee met de bakfietsen trouwens, misschien ook doordat bands als King Kahn, Miles Kane, Melt Yourself Down en anderen op het programma staan.
Het programma is toch erg sterk dit jaar, met veel keuzes. Moet wel mooi worden met Sheep Dog & Wolf, Jacco Gardner, Beach Fossils, Valerie June, Claw Boys Claw, Efterklang, King Khan & The Shrines, Elephant Stone, traumaheilkopter, Parquet Courts, The Revival Hour, The Black Angels, Tindersticks, Sean Rowe, Luke Sital-Singh, Speeldoos, Blaudzun en Bombino.

Ja, da's ongeveer de driedaagse. Wie verder nog daar?
Hoe was Chic? Heb nog nooit zo hard gedanst als bij zijn show.
Ik vond Chic compleet misplaatst maar was een van de weinigen aan het volle veld te zien. Kreeg een bruiloft/drive-in show gevoel. Maar goed, had daarvoor enorm staan genieten van MONEY en King Kahn.
Dit verkoopt toch ook net zo snel als Lowlands uit?
Sneller, maar Lowlands heeft dan ook 10 x zoveel kaarten.
Ga jij ook zo graag naar festivals? Wil jij ook de optimale beleving kunnen ervaren?
Vul dan deze enquête in en wees mijn redder in nood!

Doen = super!
Delen = supercalifragilisticexpialidocious!

Alvast bedankt! Smile
Spammen doet u maar elders. Bij deze heeft u een perma-ban.
Als ie nou gewoon even een apart topic had aangemaakt, was het simpel opgelost.
Net als vorig jaar is de belangstelling voor het Vlielandse festival Into The Great Wide Open ook nu weer enorm. De 6000 tickets gingen zaterdagochtend in de voorverkoop en waren razendsnel uitverkocht, zo heeft een woordvoerster gezegd.

Volgens haar zijn er wel wat verschuivingen te zien in het publiek dat de kaartjes heeft gekocht. Zo zijn er minder belangstellenden uit Amsterdam en meer uit vooral Utrecht, Groningen en Haarlem. Ook zijn er nu iets minder kaartjes gegaan naar mensen tussen de 41 en 50 jaar, en meer naar de jongere leeftijdscategorieën 26 tot 30 jaar en 31 tot 35 jaar.
Eerste namen:

Daryll-Ann, Asko|Schonberg & Nora Fischer, Damien Jurado, Daniel Romano, Moon Duo, Benjamin Clementine, Bird Courage, Woods, Dans Dans, Depedro, Lonnie Holley, Moonface, Unknown Mortal Orchestra, Hallo Venray, Chad VanGaalen, Neneh Cherry with RocketNumberNine, Audacity, Buffalo Tom, Ásgeir, Nick Mulvey.
Voor alle bakfiets-moeders:

Quote:Met de energieke soul van bebrilde gospelpriesters St. Paul and The Broken Bones of de Togolose voodoo-funkers Vaudou Game, is dansen met een dikke glimlach bij dezen gegarandeerd. Het oorgasme dat Fuck Buttons heet, Vancouver Sleep Clinic (het elektronische jonge broertje van Bon Iver) en de begaafde rock & roll-snotaap Ezra Furman zijn ook uitgenodigd.
Fuck Buttons voor bakfiets-moeders. Wat zullen ze hard wegfietsen.
Prachtig. Zo waarheidsgetrouw.
Ach ja.. ik heb er nooit zo'n last van, bij een goed band ben ik bezig met die goede band. En wie er om me heen loopt zal me eigenlijk worst wezen. Als ze hun broodrecepten maar niet uitwisselen tijdens stillere optredens. En als hun koters mijn bier maar niet leeggooien om het glas in te leveren.
kid_A Wrote:Ach ja.. ik heb er nooit zo'n last van, bij een goed band ben ik bezig met die goede band. En wie er om me heen loopt zal me eigenlijk worst wezen. Als ze hun broodrecepten maar niet uitwisselen tijdens stillere optredens. En als hun koters mijn bier maar niet leeggooien om het glas in te leveren.

dat dus. En van de knopjes van de cd-speler afblijven.
Even sticky gemaakt, enkele Grazzers zijn aanwezig, wie weet nog wat verslagjes komende week.
Kaartverkoop gaat weer erg hard
uitverkocht
Quote:@Greatwideopen Tickets voorbij zien komen op de zwarte markt? Meldt het ons, wij maken ze ongeldig en verkopen ze aan je voor de reguliere prijs.

Een kliksysteem met directe beloning? Dat heb ik nog niet eerder gezien.
F-JЩ Wrote:
Quote:@Greatwideopen Tickets voorbij zien komen op de zwarte markt? Meldt het ons, wij maken ze ongeldig en verkopen ze aan je voor de reguliere prijs.

Een kliksysteem met directe beloning? Dat heb ik nog niet eerder gezien.

Oh dat is best wel nice als ze dat waar kunnen maken. Maar ja, een beetje scalper zet natuurlijk de barcodes etc. niet duidelijk op de foto.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8