Graz

Full Version: Lowlands 2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
15-16-17 augustus 2014

Quote:Voor de editie van 2014 blijft het terrein en de tentenindeling 'ongeveer hetzelfde', zit een doorstart voor de "nu ongekend populaire" Titty Twister erin en maakt hij meteen de eerste #LL14 naam bekend: het Radio Filharmonisch Orkest.
Voor wat het waard is:
Ik was gisteren op het "Lets get lost festival" in Zwolle en hoorde van de organisator ervan dat Bleached en Radkey geboekt zijn voor Lowlands 2014.
Met name Radkey vind ik veelbelovend (niet origineel ,maar wel erg lekker). Ze speelden gisteren vol overgave, strak en hard.
Dorfmeister Wrote:Voor wat het waard is:
Ik was gisteren op het "Lets get lost festival" in Zwolle en hoorde van de organisator ervan dat Bleached en Radkey geboekt zijn voor Lowlands 2014.
Met name Radkey vind ik veelbelovend (niet origineel ,maar wel erg lekker). Ze speelden gisteren vol overgave, strak en hard.
Bleached klink ook niet verkeerd. Radkey ken ik niet.
Indiaantje89 Wrote:
Dorfmeister Wrote:Voor wat het waard is:
Ik was gisteren op het "Lets get lost festival" in Zwolle en hoorde van de organisator ervan dat Bleached en Radkey geboekt zijn voor Lowlands 2014.
Met name Radkey vind ik veelbelovend (niet origineel ,maar wel erg lekker). Ze speelden gisteren vol overgave, strak en hard.
Bleached klink ook niet verkeerd. Radkey ken ik niet.

Radkey ga je vast nog wel meer van horen. Nieuwe punkrocksensatie uit de USA, bestaande uit de 3 broertjes Radke van 15, 17 en 19 jaar oud uit St-Joseph Missouri, gaan er altijd hard en met gestrekt been in. Ik sprak de oudste twee gisteren tijdens Lets Get Lost, aardige en nuchtere jongens. Ze waren door de programmeur al in februari geboekt voor het festival, spelen nu nog in kleine zaaltjes. Ze hebben inmiddels hun 2e EP uit en hebben Engeland inmiddels veroverd o.a. volle zalen en optreden bij Jools Holland. Schatplichtig aan Ramones en (oude) Nirvana. Kort maar krachtig, ik vind het wel lekker.
Nu wel in het juiste topic:

Beetje vroeg om daar nu al conclusies uit te trekken maar Placebo speelt op 20 augustus in Monchengladbach.
En Qotsa op Oya.
QOTSA of Pukkelpop, schrijf maar op dan voor Lowlands Smile.
Nou met deze bekendmaking voor Frequency en het totale failliet van Lowlands in ogenschouw nemend, zullen de headliners wel Skrillex, Qotsa en Blink182 zijn komend jaar.

Quote:Skrillex, Queens of the Stone Age, Placebo, Blink 182, Parov Stelar, Ska-P, Jimmy Eat World, Prinz Pi, Kadavar , Wilkinson, Congorock, Milk Drinkers, The Young Punx en Dubesque
Nog niet zo lang geleden was Frequency gewoon een goed festival.

Deze zomer het WK en vakantie, jongens. De zomers nadien wellicht ook.
Willie Wrote:Nou met deze bekendmaking voor Frequency en het totale failliet van Lowlands in ogenschouw nemend, zullen de headliners wel Skrillex, Qotsa en Blink182 zijn komend jaar.

Quote:Skrillex, Queens of the Stone Age, Placebo, Blink 182, Parov Stelar, Ska-P, Jimmy Eat World, Prinz Pi, Kadavar , Wilkinson, Congorock, Milk Drinkers, The Young Punx en Dubesque
Dat ziet er niet goed uit, hopelijk kunnen ze toch iets mooi programmeren samen met Pukkelpop. Maar denk dat de relevante bands steeds meer in de juni/juli periode de festivals gaan doen.
3Fm linkte net Outkast met Lowlands, zou zomaar kunnen.
Dinsdag 21 januari worden de eerste namen én alle vvk-informatie via de nieuwsbrief aangekondigd. Aanmelden via lowlands.nl #LL14

Aldus Rapid_Razor_Bob
Zou zeker kunnen.

Volgende week dinsdag eerste namen. Ik ga dit haar in ieder geval niet meer direct een kaartje kopen.
matthijs603 Wrote:Zou zeker kunnen.

Volgende week dinsdag eerste namen. Ik ga dit haar in ieder geval niet meer direct een kaartje kopen.
Hier wel, Lowlands is vaste prik met onze groep.
Indiaantje89 Wrote:
matthijs603 Wrote:Zou zeker kunnen.

Volgende week dinsdag eerste namen. Ik ga dit haar in ieder geval niet meer direct een kaartje kopen.
Hier wel, Lowlands is vaste prik met onze groep.

Tsja, bij mij ook wel, maar ik was daar min of meer aanjager van en krijg nu meer mensen mee naar BKS, dat me vorig jaar erg goed beviel (terwijl ik Lowlands juist voor het eerst een beetje vond tegenvallen). Is ook een beetje een geldkwestie, 2 festivals is toch wel prijzig. Maar als er weer een line-up staat als in 2012, zal het toch wel weer gaan kriebelen..
Lowlands-directeur: nieuwe Amerikaanse festivals maken het lastiger grote bands te strikken http://t.co/0MJywNI4Gy
Meeste grotere Amerikaanse festivals zijn toch in Juni/Juli? Heeft Lowlands daar last van ja?
In aug is ook Lollapalooza, maar dat is meestal voor LL,
BigBird Wrote:In aug is ook Lollapalooza, maar dat is meestal voor LL,
Ok, weet wel dat dan Fuji in de weg zit en die Arctic Monkeys en nog wat dingen hebben weggekaapt.

Benieuwd waar ze dinsdag mee komen, vorig jaar hadden ze met Nick Cave & NIN 2 geweldige headliners in huis, en Editors als goede 3e.

Het zou mij niet verbazen dat Outkast komt op Lowlands.
De eerste twee weken van augustus heb je idd Lollapalozaa, wat festivals in Canada en een nieuw huge festival in San Francisco. Lowlands heeft meer last van Summer Sonic in Japan.
Het kan nu toch haast niet anders dat Queens of the Stone Age en Placebo een dag gaan afsluiten.
http://www.highfield.de/
Vooral Macklemore lijkt me dan ook een logische naam
Dat ziet er nog niet veel belovend uit. Prima bands beide, maar hoop toch op wat anders. Hoop dat ze iets met Pukkelpop/Sziget iets kunnen fixen.
Of nogmaals Blink 182 als afsluiter.
Indiaantje89 Wrote:Meeste grotere Amerikaanse festivals zijn toch in Juni/Juli? Heeft Lowlands daar last van ja?

feit is, als je al ge-cashed hebt in de US, waarom zou de plas nog oversteken?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39