Graz

Full Version: Best Kept Secret - 20 t/m 22 juni 2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Quote:Het is nog niet definitief, maar grote kans dat BKS 2014 zal plaatsvinden op 20-21-22 juni.

Hurricane/Southside heeft die datum afgelopen donderdag bekend gemaakt voor hun eigen 2014 editie.

mooi
Die datum was te verwachten. Benieuwd of de relatieve scherpte in de programmering behouden blijft.
Alles wijst er toch op van wel.
Ik hoop stiekem op Neutral Milk Hotel.
Ik reken op Neutral Milk Hotel, Guided By Voices, The National en Arcade Fire Wink .
Roel87 Wrote:Die datum was te verwachten. Benieuwd of de relatieve scherpte in de programmering behouden blijft.

Voor mij mag het wel een tandje er bij, kwam toch tot de conclusie dat vrijdag en zaterdag toch vrij mager waren.
Zal volgens jaar sowieso drukker (ik schat dat ze 5000 man meer toelaten), helaas.

Heb mijn B&B al geboekt.
Arcade Fire (plaat schijnt al redelijk snel uit te komen), lijkt me logisch als ze touren dan. Pinkpop kan ze toch niet laten headlinen.
fresh77 Wrote:Arcade Fire (plaat schijnt al redelijk snel uit te komen), lijkt me logisch als ze touren dan. Pinkpop kan ze toch niet laten headlinen.
Pinkpop zie ik ze nog niet headlinen inderdaad, maar als ze touren dan zal Lowlands natuurlijk ook mee concureren. Ligt er beetje aan welk gedeelte van het festival periode ze meepakken.
Lijkt me ook ja. Ach, in principe bezoek ik toch beide festivals dus het is mij om het even waar ze staan. De vorige tour verraste ze nog door enkel in de HMH te staan nota bene in het festival seizoen.
Willie Wrote:
Roel87 Wrote:Die datum was te verwachten. Benieuwd of de relatieve scherpte in de programmering behouden blijft.
Voor mij mag het wel een tandje er bij, kwam toch tot de conclusie dat vrijdag en zaterdag toch vrij mager waren.
Meer scherpte is altijd welkom, maar zeker die zaterdag met achtereenvolgens Swans, Wavves, Melody's Echo Chamber en Savages vond ik toch zeker niet mager.
Op het eerste gezicht niet, die conclusie kwam ook gedurende die dag, paar andere keuzes gemaakt i.v.m. gezelschap en optredens die ik in een zeer recent verleden had gezien en het hield net aan over.

Edit: en misschien drukt dat optreden van Balthazar wel erg op deze dag, wat was dat slecht. En de Belgen vooraan maar apatisch klappen.
Voortaan andere keuzes maken dan. Maar wat betreft de vrijdag ben ik het wel met je eens. Al was de scherpte tijdens Arctic Monkeys dan weer op podium 2 en 3 te vinden (Black Dice en Fuck Buttons), maar ook dat zijn dan weer keuzes.
Je aversie tegen Balthazar is wel groot zeg Willie Tongue

Heb ze op BKS van een afstandje gezien en dat klonk prima. Op Where The Wild Things Are gewoon vooraan bij het podium en dat was een zinderend optreden. Ze weten de platen goed te vertalen naar een strakke live set.
Roel87 Wrote:Voortaan andere keuzes maken dan.


neuh, extra jasje halen tijdens Wavves (waar over het algemeen de albums voorbij zonder dat ik na afloop de behoefte heb om het album nog een keer te horen) was prima keuze en 2 keer in een paar weken een band zien hoeft van mij nooit zo, vooral in de breedte miste je dan goede alternatieven.

En als je Efterklang dan niet trekt, dan was het tot kwart voor 6 wachten op iets echt fatsoenlijks (maar gelukkig trek ik dan weer uitstekend), dat was dus het net aan gedeelte. Een extra podium gaat hier heel veel in kunnen doen.
Piet Knaak Wrote:Je aversie tegen Balthazar is wel groot zeg Willie Tongue

Heb ze op BKS van een afstandje gezien en dat klonk prima. Op Where The Wild Things Are gewoon vooraan bij het podium en dat was een zinderend optreden. Ze weten de platen goed te vertalen naar een strakke live set.

Goede muziek, volledig verkracht.

Het is geen aversie, want ik ben bewust gaan kijken en had er ook wel iets van verwacht, maar echt gewoon helemaal niets en dan ook nog 2 van die strandjanetten op het podium die heel blij met zichzelf zijn.
Zou een band als Wilco BKS ooit kunnen headlinen? Ik heb totaal geen idee van hoeveel bezoekers dat op de been zou brengen.
Proest Wrote:Zou een band als Wilco BKS ooit kunnen headlinen? Ik heb totaal geen idee van hoeveel bezoekers dat op de been zou brengen.

Niet de mainstage, maar headliner van een kleiner podium op BKS zou prima kunnen.
Benieuwd wanneer de organisatie nou eens de datum voor 2014 gaat bevestigen.
Zal terug zelfde weekend Hurricane zijn, neem ik aan? Of is dit nog niet zeker?
Zal BKS aanstaande jaar al gaan uitbreiden? Het sowieso ambitite maar wanneer willen ze er mee gaan beginnen.

Als je naar foto's van decibel en naar google maps kijkt zie je dat er nog plaats is voor een groot buitenpodium aan de kant van de weekend ingang. Zullen ze een tweede podium doen in de vorm van een buitenpodium of tent. Of kiezen ze er voor om twee kleinere podia ala THREE neer te zetten?
Kan dit gebanned worden?
Davietje Wrote:Ga jij ook zo graag naar festivals? Wil jij ook de optimale beleving kunnen ervaren?

Ja en ja, maar helaas wordt die beleving volledig vergalt door mensen waar Davie zich op richt; kutvolk met de ballen verstand van muziek.

Edit: kijk maar:

2 Waarom ga jij naar een festival?

Omdat iedereen dat doet
Voor het samenhorigheidsgevoel
Voor de muziek
Voor de totaalbeleving
Om te kunnen zeggen dat ik er geweest ben

Edit2: waarom zou je eigenlijk voor de muziek naar een eetfestival gaan? Of een filmfestival?

Waarom zijn die enquetes toch altijd opgesteld door mongolen?

Edit3: het wordt beter: Ga je wel eens naar een bevrijdingsfestival? Nee

Wat is er bijzonder aan een bevrijdingsfestival. Serieus Davie, heeft je moeder je laten stuiteren toen je klein was?

Edit4:

Wat is belangrijk voor jouw emotionele beleving op een festival?

Muziek
Sprekers
Lichtshows
Beeldprojecties
Confrontaties

Sterf Davie met je onzin.
Willie Wrote:
Davietje Wrote:Ga jij ook zo graag naar festivals? Wil jij ook de optimale beleving kunnen ervaren?

Ja en ja, maar helaas wordt die beleving volledig vergalt door mensen waar Davie zich op richt; kutvolk met de ballen verstand van muziek.

Edit: kijk maar:

2 Waarom ga jij naar een festival?

Omdat iedereen dat doet
Voor het samenhorigheidsgevoel
Voor de muziek
Voor de totaalbeleving
Om te kunnen zeggen dat ik er geweest ben

Edit2: waarom zou je eigenlijk voor de muziek naar een eetfestival gaan? Of een filmfestival?

Waarom zijn die enquetes toch altijd opgesteld door mongolen?

Edit3: het wordt beter: Ga je wel eens naar een bevrijdingsfestival? Nee

Wat is er bijzonder aan een bevrijdingsfestival. Serieus Davie, heeft je moeder je laten stuiteren toen je klein was?

Edit4:

Wat is belangrijk voor jouw emotionele beleving op een festival?

Muziek
Sprekers
Lichtshows
Beeldprojecties
Confrontaties

Sterf Davie met je onzin.


Dank Smile
Binnenkort de officiƫle data en nieuws (en wellicht een naampje)