Graz

Full Version: Blur
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Omdat er nog geen topic voor ze wasWink
Waarschijnlijk ben ik dan ook de enige die zin heeft om aandacht te besteden aan Blur op dit moment, maar toch, voor het geval ze nog een keer in Nederland komen. Daarover gesproken, is er iemand die denkt dat er nog wel een mogelijkheid is dat er een Nederlandse show voor Blur bij zit deze tour? Ik heb eerlijk gezegd de hoop al bijna een beetje opgegeven. Ze lijken alleen festivals te doen en de grotere festivals in Nederland hebben de headliners in principe al bij elkaar, al valt er over Lowlands natuurlijk nog steeds te twisten...
Stond eigenlijk niet op het programma, maar omdat 2 vrienden van mij toch nog een dagkaart hadden gekocht toch net geweest en ik vond het goed, ik ben niet heel bekend met het oevre van Blur, maar zo inschattend was een mooie doorsnede.
Hoop Brits volk ook toen ik terug kwam van Goat. Maar nee heb 'r niks mee. Paar uur geleden de kans gekregen om ze te zien maar vrolijk afgeslagen voor Swans/Goat
Oh crap, enorme jaloezie van deze kant. Goat en Swans vind ik ook supervet hoor, maar Blur blijft één van mijn twee all-time favoriete bands. het lijkt er alleen op dat ik ze nooit live ga zien(ervan uitgaande dat dit nog wel eens de allerlaatste tour kon zijn).
Mocht er echt een nieuw album komen dan zie ik ze volgend jaar misschien nog wel in de HMH/ Ziggo Dome staan. Ik heb ze vorig jaar in een klein zaaltje in Engeland gezien en dat was samen met Pulp op Primavera toch wel mijn favoriete concert allertijden.
De Britpop periode in de jaren negentig helaas niet effectief mee kunnen maken, maar Blur is uiteindelijk wel uitgegroeid tot mijn favoriete band. Vorig jaar naar het Hyde Park concert geweest rondom de sluiting van de Olympische Spelen.
ben vooral benieuwd wat dat gaat geven op werchter... ik heb geen idee wat hun populariteit is hier in België...
Ga ze ook op Werchter zien, enorm veel zin in. Moet toch wel een hoogtepunt van het festival worden.
Zal wel goed moeten komen met een settijd van bijna twee uur.
Ik hoop dat er nog een album of op z'n minst een tour aan zit te komen, ik heb m'n vrienden niet kunnen overhalen werchter aan te doen. Damon Albarn zegt elke keer dat er niks meer gaat komen, maar dat zei hij ook over een eventuele tour na Hyde Park vorig jaar, net als elk gorillaz project eigenlijk, Albarns uitspraken in interviews zijn niet al te serieus te nemen.
Voorlopig geen nieuw Blur-album of een verlenging van de zomertour: Damon Albarn komt binnenkort met een soloplaat, en vervolgens een solotour waarin hij een best of van al zijn projecten speelt.
Zelfde interview wordt toch de mogelijkheid geopperd dat tijdens de Europese festivaltour er eventueel aan een nieuwe plaat wordt gewerkt? Vind het in iedergeval al een goed teken dat Damon er nu voor open staat, het zou me niet verbazen als eind 2013/begin 2014 het achtste studioalbum uitkomt.

Nu ook al weer een concert aangekondigt in fucking Uruguay, wordt haast knapper als je land niet wordt aangedaan door Blur dit jaar.
Martijn Wrote:Zelfde interview wordt toch de mogelijkheid geopperd dat tijdens de Europese festivaltour er eventueel aan een nieuwe plaat wordt gewerkt? Vind het in iedergeval al een goed teken dat Damon er nu voor open staat, het zou me niet verbazen als eind 2013/begin 2014 het achtste studioalbum uitkomt.

Daarom dus 'voorlopig', als hij eerst nog gaat touren lijkt het me dat die release er ten vroegste volgend jaar komt.
Een soloplaat zit ik ook wel op te wachten opzich. Haalt het niet bij een nieuwe blur natuurlijk, maar Albarn kan bij mij toch niets verkeerd doen. Heeft iemand een link naar dat interview btw?
Ik denk dat een band die niet ontzettend intensief aan het touren is, soms kiest tussen Nederland of België. Het moet ook maar gewoon lukken met beschikbare data en logistiek enzo.
Maar ik ben in ieder geval blij om ze eindelijk een keer te gaan zien bij RW, Ook al ben ik geen megafan, fan ben ik zeker en ik hoor alleen maar goede dingen over ze live.
Quote:In other Damon news, at yesterday’s NME Awards, Albarn revealed that Blur have recorded 15 new songs — but they’ll stay in the vault till further notice, because, says Damon, “I can’t foresee us in the near future being in a position to finish [an album]. We’re just all doing other stuff.”
[youtube]http://youtu.be/p9MMJgFKv24[/youtube]

Vind het zijn tofste solo-liedje so far.
Hij heeft ook eigen topic hieronder ;-)
Quote:expect a massive Blur announcement coming later today
Misschien dat er dit jaar dan toch een nieuwe plaat komt, ga het in de gaten houden.
Komt van efestival toch? Dan zal het wel de 4e reünie in 7 jaar worden.
Misschien gewoon wel showtje voor Glastonbury of iets dergelijks.
T in the Park komt met namen vandaag. Mag dan wel hopen dat ze met een nieuw album komen.
http://instagram.com/p/zRkeCrCBC1/ dan zal dit ook wel Blur zijn.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14