Graz

Full Version: WK 2022
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
(06-12-2022, 11:22)halfvollemelk Wrote: [ -> ]Ik begrijp bij god niet wat het probleem is met spelers die dansen nadat ze scoren. Je zou maar plezier hebben op het veld. Wel handig om alle boomers te spotten.

Er zit nog wel wat ruimte tussen geen plezier hebben op het veld en het complete toneelstuk van drie aktes dat we gisteren na elk doelpunt zagen. Bespottelijk.
Wel samen dansen in de eerste helft maar een medespeler in een kansrijke positie een goal gunnen in de tweede helft zat er niet in, wat een egoisme in het strafschopgebied.
Haha, het lijkt wel of die Braziliaanse spelers eigenhandig het Amazonewoud hebben omgehakt.
En vooral ook in combinatie met het versieren van een penalty met het nodige duikwerk (nieuwe tactiek wmb vanaf nu, "wil een verdediger de bal ruimen, steek je been er op het laatst tussen door vanuit zijn rug te komen, dan versier je een penalty") en daarna de zelfverheerlijking. Het is ook vooral het camerageile eraan, en zoals Gerblanksy hierboven omschrijft. Noem mij dan maar een boomer, ik kon er niet naar kijken.
Het is inderdaad niet het dansen op zich bij mij. Het is de combinatie: Juichen > met de elf op het veld in een kring hossen > in een selecter groepje met z'n vieren een ingestudeerd dansje doen> naar de bank om met de trainer en de wisselspelers te dansen. En dat dan ook nog bij de 4-0, dus een echte ontlading is het al niet eens meer..
ik hoop dat ze nog veel mogen dansen Big Grin en dan de finale verliezen
*halve finale
Kom op Marokko.
Ik timmer vast wat houten panelen voor mn ramen .
(06-12-2022, 19:14)Wailer Wrote: [ -> ]Ik timmer vast wat houten panelen voor mn ramen .

Alleen al daarom mogen ze wat mij betreft eruit vliegen. Normaal ben ik tegen Spanje, ongeacht de tegenstander, want 12-1.
Hakimi.
Mooi hoor!
Nice.
Marokko-Frankrijk zou in de Parijse banlieues ook wel wat vuurwerk kunnen opleveren. En Willies (en inmiddels ook mijn) droom kan ook nog.
Marokko, Zwitserland of Portugal in de halve finales, goed voor de verrassing.
Ronaldo op de bank
Is een finale Nederland Marokko mogelijk qua schema?
Ja
Als ik op de training een pingel nam zoals de Spanjaarden kon ik meteen douchen. En dat was 2e klasse zondag.
Portugal is wel beter zo zonder ronaldo.
(06-12-2022, 11:22)halfvollemelk Wrote: [ -> ]Ik begrijp bij god niet wat het probleem is met spelers die dansen nadat ze scoren. Je zou maar plezier hebben op het veld. Wel handig om alle boomers te spotten.

Ingestudeerde dansjes en Tiktok cultuur, jeej wij zijn ten minste geen boomers!
WK 2018 België verliest van Frankrijk => Frankrijk wereldkampioen
EK 2020 België verliest van Italië =>Italië Europees kampioen
WK 2022 België verliest van Marokko => ...
(06-12-2022, 22:08)atthedrive-in Wrote: [ -> ]Portugal is wel beter zo zonder ronaldo.


Na afloop beende hij ook meteen als eerste het veld af. Zo'n grote speler en zo'n klein kind in zijn gedrag. Totaal geen zelfreflectie, geen voorbeeld zijn voor jonge spelers, anderen niks gunnen. De Portugese fans lijken hem ook beu te zijn. Als de bondscoach ballen heeft laat hij m volgende wedstrijd wederom op de bank starten.
En ondertussen zie ik overal positieve stukjes verschijnen over Messi, al dan niet met zijn vrouw en de invloed van haar op hem. Daar zal ook een deel van de wrok van Ronaldo vandaan komen, maar Ronaldo vergeet vaak dat om leuk gevonden te worden je ook enigszins leuk moet zijn. Dat hij de doelpunten van teamgenoten probeert te claimen, omdat hij anders niet de topscorer van Portugal op een WK is, is wel weer grappig.

En ik kan mij nooit aan de indruk onttrekken dat er een grote overlap is tussen fans van Ronaldo en fans van Badr Hari en Andrew Tate.
Niemand gaat na zijn carriere ooit nog naar een compilatie van Christiano Ronaldo kijken omdat je dan kijkt naar een aaneenschakeling van rare maniertjes en gefrustreerde blikken. Dat is bij Messi wel even anders.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42