Graz

Full Version: WK 2022
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Toch is dit tot nu toe wel een heerlijk WK hoor.
Vanaf nu altijd in de winter wmb.
Rot ff op joh.
(28-11-2022, 17:11)Uplift Wrote: [ -> ]Vanaf nu altijd in de winter wmb.

Ik ben helemaal voor. Spelers beter in vorm, saaie periode van het jaar wordt ineens wat interessanter. Of heel vroeg in het jaar, zoals de Africa cup.
De doodsteek voor iedere clubcompetitie.
Waar ga je dan die WK's organiseren?
(28-11-2022, 18:13)Schobbeyak Wrote: [ -> ]De doodsteek voor iedere clubcompetitie.

Niet als je de kalender minder volpropt.

(28-11-2022, 18:15)pudpong3 Wrote: [ -> ]Waar ga je dan die WK's organiseren?

In gebieden met een gematigd klimaat, wat ook in de zomer het beste zou zijn. Overigens is er zoiets als het zuidelijk halfrond, waar het nu zomer is.
Australië en Nieuw-Zeeland 2030!
(28-11-2022, 18:27)Kreuz Wrote: [ -> ]Australië en Nieuw-Zeeland 2030!

Bij iedere wedstrijd van de Kiwi's een haka. Damn, dat zou gaaf zijn.
Moet je wel om 03:00 uur de wekker zetten.
Even het dag- en nachtritme aanpassen. Al kost het me al moeite om tot een uur of 3 wakker te blijven op een festival.
Was geen penalty.
27 van de 32 teams kunnen/moeten zich nog plaatsen. Ongezien.
Wie fan is van cringen / aan zelfkastijding toe is, moet trouwens kijken naar de persco van de Belgen om 13u.

Volgens L'Equipe is de sfeer vergelijkbaar met die bij de Fransen in 2010. Maar het is wellicht sappiger dan toen en daar spelen oude vetes (Courtois die ooit de vriendin van KDB binnendraaide bijvoorbeeld) ook een rol in.
(29-11-2022, 10:57)Uplift Wrote: [ -> ]Wie fan is van cringen / aan zelfkastijding toe is, moet trouwens kijken naar de persco van de Belgen om 13u.

Volgens L'Equipe is de sfeer vergelijkbaar met die bij de Fransen in 2010. Maar het is wellicht sappiger dan toen en daar spelen oude vetes (Courtois die ooit de vriendin van KDB binnendraaide bijvoorbeeld) ook een rol in.

Zoals gisteren en eergisteren aangehaald bij Sporza vind ik het op zich net gezond dat het er wat rommelt dan dat, classic flamands als we zijn, er niets wordt gezegd en er wordt gebokt en we donderdag met 3-0 verliezen.
Hazard die iemand verwijt dat ie te langzaam is is wel hilarisch. Zelfs al zou het de dikke spits van 3e klasser Groninger Boys zijn.
Met 3-0 (of meer) verlies je hoe dan ook, omdat het team veels te zwak is. De spelers die het wél zouden moeten doen, zijn niet op elkaar ingespeeld en genieten niet het vertrouwen van de zwaargewichten in de kleedkamer, die momenteel allemaal uit vorm of uitgerangeerd zijn. Mocht ik het overnemen van Martinez, ik zou zelfs Mignolet opstellen. De enige die ik zou laten staan, is Onana. En uiteraard moet Tielemans gewoon in de plaats van Witsel komen. Het kan Martinez' carriere redden: als hij verliest, dan zet hij op z'n minst de toon voor de toekomst en geeft hij de paardenlul die Courtois is een signaal. Als hij wint, dan heeft hij een ongelofelijk momentum te pakken. Desnoods stuur je actieve stoorzenders als KDB, Hazard of Courtois gewoon naar huis, weet je wel. Wat Kameroen kan, kunnen wij ook. Hoe Song met Onana heeft gedeald, vind ik eigenlijk voorbeeldig.
Serieus, hoe KDB heeft gedaan de afgelopen twee wedstrijden, is eigenlijk reden genoeg om hem uit de selectie te zetten. Wat een fucking baby. Ga terug naar City, jongen.
Als ik België was zou ik erkennen dat dat je enige topspeler is en alles op hem inzetten.
Dat is ook een manier, maar de vraag is welk resultaat je verwacht als je nu een (jonger) team opstelt dat ten dienste van KDB speelt. Ik bedoel; hij geeft van die GPS-geleide raketpassen en verwacht dat Haaland aan het andere eind staat. Zo werkt het echter niet; je zal uit een ander vaatje moeten tappen. Desnoods speel je meer over de flank en geef je meer conventionele voorzetten. Of je speelt als valse 9.

Zelfs fucking Ronaldo is meer een teamspeler atm.
(29-11-2022, 10:57)Uplift Wrote: [ -> ]Wie fan is van cringen / aan zelfkastijding toe is, moet trouwens kijken naar de persco van de Belgen om 13u.

Volgens L'Equipe is de sfeer vergelijkbaar met die bij de Fransen in 2010. Maar het is wellicht sappiger dan toen en daar spelen oude vetes (Courtois die ooit de vriendin van KDB binnendraaide bijvoorbeeld) ook een rol in.

Ik dacht dat het wel iets meer was als binnendraaien.
Binnendraaien in Vlaanderen is gewoon... euh, binnendraaien hoor. Maar in essentie koos de vrouw in kwestie dus om een relatie te beginnen met de teamgenoot van KDB bij wijze van 'team-up'. En die vindt zichzelf een hele goeie keeper, dus dat was prima of zo.

Niet dat ze elkaar al kennen sinds de jeugd van Genk of zo, hoor. Gebeurde volgens mij toen KDB nog bij Wolfsburg speelde.
https://nos.nl/l/2454369

We hebben nog een keer geteld, het blijken toch een paar doden meer te zijn. Maar beste WK ooit hoor!
De afgelopen 12 minuten voelen als een zwart gat.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42