Graz

Full Version: Lowlands 2022
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Tool.
Met 2000 man in de Alpha dus?
Met een settijd van 75 minuten, zoals 15 jaar geleden.
Post Malone / Queens of The Stone Age / Willekeurige EDM-artiest

Neem aan dat ze Nick Cave niet nog een keer gaan proberen
erg benieuwd hoeveel artiesten van 2020-2021 doorgeschoven gaan worden

michael kiwanuka verwacht ik sws, die tourt rond die tijd
(24-09-2021, 16:15)thomas9790 Wrote: [ -> ]Post Malone / Queens of The Stone Age / Willekeurige EDM-artiest

Neem aan dat ze Nick Cave niet nog een keer gaan proberen
Queens of the Stone Age verwacht ik voorlopig nog even niet te zien, todat Josh Homme de beschuldigingen van huiselijk geweld afdoende heeft ontkracht.
Gezien de puinhoop van die situatie (als in, Brody Dalle die een psycho is van Amber Heard-niveau), vermoed ik dat LL er geen probleem mee zal hebben.
Josh Homme is op voldoende andere vlakken fout en daarnaast is QOTSA ook voldoende kut en inmiddels gedegradeerd tot Dour-act. En alsof Mojo principes heeft, lol.
Ik ben de tel kwijt hoeveel keer ik QOTSA al gezien heb, maar als ze op Lowlands komen ga ik gewoon weer kijken. Niet al te ver vooraan staan, beetje in de buurt van een bar, lekker bier drinken, heb er nu al zin in. En als ze niet komen, ook goed.
Homme al eens gezien met TCV op Lowlands, nooit eerder met QOTSA. Hij komt zeker over al een lul, maar zou die laatste groep zeker checken op een festival.
Muse maakt ook wel veel kans denk ik
(27-09-2021, 17:21)Emile Jol Wrote: [ -> ]Muse maakt ook wel veel kans denk ik

Zou verklaren waarom ze niet op PP staan. Al vraag ik mij af of LL ze weer wilt, gezien ze toch proberen relevant te zijn met headliners.
Stromae!
https://arctangent.co.uk/line-up/

Acts als Opeth, Amenra, en The Armed zouden best de paar harde namen van LL kunnen worden.
https://twitter.com/ArcticMonkeys/status...p202199042

Ik zie ze wel voorbij Lowlands komen. Ook al behoorlijk gerucht voor Sziget en Reading+Leeds
lol
Gaat toch niet door

Edit: semi grappig bedoeld natuurlijk, maar festivals met 50.000 man? Misschien met 1G strategie, anders begint Lowlands beter al aan een alternatieve opzet te denken.
(16-11-2021, 12:15)Gunnar Wrote: [ -> ]Gaat toch niet door

Edit: semi grappig bedoeld natuurlijk, maar festivals met 50.000 man? Misschien met 1G strategie, anders begint Lowlands beter al aan een alternatieve opzet te denken.
Het lijkt me dat we dit soort zaken in het CovidĀ topic besprekenĀ en (voorlopig) niet in de festival topics?
(16-11-2021, 12:15)Gunnar Wrote: [ -> ]Gaat toch niet door

Edit: semi grappig bedoeld natuurlijk, maar festivals met 50.000 man? Misschien met 1G strategie, anders begint Lowlands beter al aan een alternatieve opzet te denken.

Kunnen vooral de bezoekers beter denken aan een alternatieve opzet. Ik verwacht namelijk dat majors elders in Europa wel gewoon doorgaan.
(16-11-2021, 12:15)Gunnar Wrote: [ -> ]Gaat toch niet door

Edit: semi grappig bedoeld natuurlijk, maar festivals met 50.000 man? Misschien met 1G strategie, anders begint Lowlands beter al aan een alternatieve opzet te denken.

Dit jaar zijn er toch talloze festivals met (veel meer dan) 50.000 man probleemloos doorgegaan?
In West-Europa?
In de UK in ieder geval wel.
UK ligt buiten Europa Tongue

Eens met Indiaantje dat we ook niet elk festival topic hiermee hoeven te vervuilen. Voor de liefhebbers hoop ik oprecht op een mooi programma dat volledig te bleven zal vallen in augustus.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12