Graz

Full Version: Eurovisie Songfestival
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Waarom was er nog geen topic voor het populairste festival van Europa?

Goede eerste halve finale. Die jongen van Noord-Macedonië is nu al de beste zanger van het Songfestival, met de andere halve finale ook nog te gaan. Malta is kanshebber op de eindwinst en ik ben fan van Azerbeidzjan.

Edit: en natuurlijk ligt Noord-Macedonië eruit. Onverwachts toch dat suffe nummer van Hooverphonic dat door gaat
Oekraïne was stiekem ook best tof.
En Litouwen dikke prima.
Fan van Cyprus.
Oekraïne was over de top maar wel alles wat je van Eurovisie wil Wink

Maar nu Geike dus blijkbaar weer bij Hooverphonic zit, denk ik dat we ze wel op de festivalweides zullen zien. Ik heb daar geen bezwaar tegen.

On topic, op mijn werk hebben ze vrijdag een Eurovisie quiz, gepresenteerd door een dragqueen
Mijn team gaat nu al voor de nul points Smile
Ik ben blij voor Uplift dat hij dit niet meer meegemaakt heeft Wink.
Lizzo gaat winnen. Maar ik ben voor Lady Gaga.
Was weer een vermakelijke avond, waarbij de NLse organisatie ook best een kleine shoutout verdiend voor de productie.

Dat van alle meisjes met powerpop nummer en weinig kleding uitgerekend Azerbeidzjan door ging is natuurlijk een aanfluiting, dan had ik liever de Billie Eilish kopie uit Roemenië nog een kans gegeven.
Meest vermakelijke acts waren Litouwen en Oekraine, Malta de voorspelbare top-3 kandidaat maar ik vond er niet veel aan, Noorwegen een mogelijke outsider en België als meest volwassen en muzikale act gelukkig ook door. En opvallend, weinig powerballads en allemaal af gevallen.

Italië is de favoriet bij de bookmakers en het voorproefje smaakt zeker naar meer, heerlijk ironisch als een rocknummer zou winnen.
Nederland gaat kansloos in de achterhoede eindigen, sympathieke act maar verder nogal flets.
Net teruggekeken en dat was leuker dan gedacht. Was er totaal niet mee bezig; de winst van 2 jaar geleden deed me niks en het nummer van Macrooy had ik nog niet eens gehoord.

Oekraïne, België en Cyprus favoriet hier. Litouwen, Rusland en Malta ook erg leuk, rest nogal doorsnee. Duitsland en Italië gaan ook opvallen als ik deze preview zo zie.
Productietechnisch was het weer smullen. Mooi visitekaartje.

Vond eigenlijk vooral Davina Michelle heel goed: https://www.youtube.com/watch?v=1QiftAFZoZM
(19-05-2021, 10:15)Jorrit Wrote: [ -> ]Productietechnisch was het weer smullen. Mooi visitekaartje.

Vond eigenlijk vooral Davina Michelle heel goed: https://www.youtube.com/watch?v=1QiftAFZoZM

Daar stond ik ook wel van te kijken inderdaad. Zeer strak optreden met een fantastische productie.
Ja dat optreden van Davina had echt een prachtige productie.

(19-05-2021, 08:57)Gunnar Wrote: [ -> ]Was weer een vermakelijke avond, waarbij de NLse organisatie ook best een kleine shoutout verdiend voor de productie.

Dat van alle meisjes met powerpop nummer en weinig kleding uitgerekend Azerbeidzjan door ging is natuurlijk een aanfluiting, dan had ik liever de Billie Eilish kopie uit Roemenië nog een kans gegeven.

Nou zeg, dat nummer van die Ariane Grande uit Azerbeidzjan was toch veel leuker dan die zogenaamde Billie Eilish kopie?! Dat leek echt helemaal nergens op, echt niks van Billie Eilish, slecht nummer ook.

Wel eens dat dat voorproefje van Italië veelbelovend was! Iets om naar uit te kijken voor zaterdag.
Het schijnt dat de loting voor de halve finales wat ongelukkig is uitgevallen, weinig potentiële winnaars vanavond.
Vanavond supporten we natuurlijk voor Stefania uit Utrecht!
(20-05-2021, 15:10)Locor Wrote: [ -> ]Vanavond supporten we natuurlijk voor Stefania uit Utrecht!
Griekenland, zij gebruiken het videoscherm als green screen, is wel leuk gedaan.
Vijf nummers onderweg en gemiddeld ligt de lat inderdaad een stuk lager.
(20-05-2021, 21:29)Maynard-J Wrote: [ -> ]Vijf nummers onderweg en gemiddeld ligt de lat inderdaad een stuk lager.

Wilde ook gaan posten. Polen vond ik ook maar een saai nummer.
IJsland! Het liedje dat ze vorig jaar zouden doen was al zo schattig en u weer een lekker funky disconunmer met nerdy chique.
Erg vervelend dat ze niet live konden optreden wegens quarantine.
Georgië... auw.
Griekenland en IJsland mogen door tot nu toe, de rest is bagger.
Plus Portugal en San Mario
Finland valt weer op.
Leuk dat Limp Bizkit meedoet.
Ik vond Bulgarije net wel verrassend (en geen zilvere blote sliertjes pakje).
Finland is tja, Linking Park?
Wie heeft Sia uitgenodigd?
(20-05-2021, 22:08)meisbaer2 Wrote: [ -> ]Ik vond Bulgarije net wel verrassend  (en geen zilvere blote sliertjes pakje).
Finland is tja, Linking Park?

Being Me the Horizon is de naam die je zoekt.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10