Graz

Full Version: Lowlands 2021
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
20 + 21 + 22 augustus 2021
21 Pilots - De Staat XL - The 1975
Ook goede morgen Uplift, maar het gaat The Opposites - Kensington - Di-Rect plays Kane worden
lijkt mij aannemelijk dat the chemical brothers iig weer als headliner zullen opdraven
Afgelopen vrijdag een interview met EvE in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achterg...~b1b58037/
(02-08-2020, 22:10)Locor Wrote: [ -> ]Afgelopen vrijdag een interview met EvE in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achterg...~b1b58037/

Nu pas ontdekt dat er zoiets als een kraakfietsenmaker bestaat, hehe.
Wel tof dat zijn eigen zoon ook in de muziek business is gekomen. En dat die ook niet kansloos is geplugged door zijn vader. Al blijf ik Gotu Jim kut muziek vinden, maar dat ter zijde.
Van kraker naar een villa in Amsterdam Noord. Zo werkt dat.
(03-08-2020, 10:33)Loov Wrote: [ -> ]Van kraker naar een villa luxe woonark in Amsterdam Noord. Zo werkt dat.
Iemand die door dit interview een beetje meer respect heeft gekregen voor EvE?

Lekker hopen dat je als enige je festival door kan laten gaan en als dat niet lukt ga je lopen kankeren. .
Iedere keer als ik Eve lees, denk ik aan Ufomammut
(03-08-2020, 22:18)Willie Wrote: [ -> ]Iemand die door dit interview een beetje meer respect heeft gekregen voor EvE?

Lekker hopen dat je als enige je festival door kan laten gaan en als dat niet lukt ga je lopen kankeren.  .

Nee. Ik ken de man niet persoonlijk. Maar ik vind zijn interviews niet altijd heel erg chill. Zijn presentatie is dat van een punker die gewoon zegt wat hij denkt, maar daar onder zit dan weer een heel berekend commerciële dude. Daarom zal hij wel goed liggen binnen Mojo.
(03-08-2020, 22:18)Willie Wrote: [ -> ]Iemand die door dit interview een beetje meer respect heeft gekregen voor EvE?

Lekker hopen dat je als enige je festival door kan laten gaan en als dat niet lukt ga je lopen kankeren.  .
Dat is toch wel een klein beetje suggestief gelezen hoor Wink. Ik lees niet echt afgunst naar andere festivals. Maar meer dat ze het weer het eerste festival zouden zijn waar mogelijk weer wat zou kunnen (wat niet heel onrealistisch was in de begin periode van Corona). En die euforie van "we mogen weer" dat dat op Lowlands zou zijn vond hij een toffe gedachte.

Verder blijft het een beetje een popie jopie. Al moet je dat wel een klein beetje zijn denk ik in die sector.
Indiaantje verdedigd weer eens eens waar hij altijd naartoe gaat.

Natturlijk vind hj het een toffe gedachte.

EVE is net als Jan Smeets en Schueremans etc, een arrogante zelfingenomen pipo.

En laat ons eens een keer ophouden dat ze allemaal die Woodstockgedachte hebben.
EVE heeft liever een woonark in de haven van ST Tropez.
Ja ik ga verder ook echt niet naar andere festivals. Maar goed we kunnen niet allemaal even punk zijn als Flair natuurlijk. Onder welke brug woon jij dan?
(04-08-2020, 17:16)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]Ja ik ga verder ook echt niet naar andere festivals. Maar goed we kunnen niet allemaal even punk zijn als Flair natuurlijk. Onder welke brug woon jij dan?
Zoek op. Een brug bij de zuid willemsvaart.

tuurlijk ga je naar ander festivals, maar aan Lowlands en BKS mag je niet komen.
ook die  kerstman uit zuid Limburg is tamelijk heilig.
Standbeeld mss voor EVE.
(04-08-2020, 19:06)Flair Wrote: [ -> ]
(04-08-2020, 17:16)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]Ja ik ga verder ook echt niet naar andere festivals. Maar goed we kunnen niet allemaal even punk zijn als Flair natuurlijk. Onder welke brug woon jij dan?
Zoek op. Een brug bij de zuid willemsvaart.

tuurlijk ga je naar ander festivals, maar aan Lowlands en BKS mag je niet komen.
ook die  kerstman uit zuid Limburg is tamelijk heilig.
Standbeeld mss voor EVE.
Ik heb genoeg gezegd over LL en over BKS al helemaal. Ik zeg enkel dat ik het ander lees, als dat al verdedigen is...

Daarnaast vind ik beetje lame om iemand kwalijk te nemen dat ze een beetje leuk wonen. We praten hier niet over een Versailles zo te zien. Iedereen zou mooier gaan wonen als de situatie het toe staat. 

Maar goed, jij je zin: EvE is een witte hetrosexuele narcistisch, megalomane kapitalistische tering lul. Denk dat EvE hier wel even van schrikt.
(04-08-2020, 20:40)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]
(04-08-2020, 19:06)Flair Wrote: [ -> ]
(04-08-2020, 17:16)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]Ja ik ga verder ook echt niet naar andere festivals. Maar goed we kunnen niet allemaal even punk zijn als Flair natuurlijk. Onder welke brug woon jij dan?
Zoek op. Een brug bij de zuid willemsvaart.

tuurlijk ga je naar ander festivals, maar aan Lowlands en BKS mag je niet komen.
ook die  kerstman uit zuid Limburg is tamelijk heilig.
Standbeeld mss voor EVE.
Ik heb genoeg gezegd over LL en over BKS al helemaal. Ik zeg enkel dat ik het ander lees, als dat al verdedigen is...

Daarnaast vind ik beetje lame om iemand kwalijk te nemen dat ze een beetje leuk wonen. We praten hier niet over een Versailles zo te zien. Iedereen zou mooier gaan wonen als de situatie het toe staat. 

Maar goed, jij je zin: EvE is een witte hetrosexuele narcistisch, megalomane kapitalistische tering lul. Denk dat EvE hier wel even van schrikt.
(04-08-2020, 21:39)Flair Wrote: [ -> ]
(04-08-2020, 20:40)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]
(04-08-2020, 19:06)Flair Wrote: [ -> ]
(04-08-2020, 17:16)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]Ja ik ga verder ook echt niet naar andere festivals. Maar goed we kunnen niet allemaal even punk zijn als Flair natuurlijk. Onder welke brug woon jij dan?
Zoek op. Een brug bij de zuid willemsvaart.

tuurlijk ga je naar ander festivals, maar aan Lowlands en BKS mag je niet komen.
ook die  kerstman uit zuid Limburg is tamelijk heilig.
Standbeeld mss voor EVE.
Ik heb genoeg gezegd over LL en over BKS al helemaal. Ik zeg enkel dat ik het ander lees, als dat al verdedigen is...

Daarnaast vind ik beetje lame om iemand kwalijk te nemen dat ze een beetje leuk wonen. We praten hier niet over een Versailles zo te zien. Iedereen zou mooier gaan wonen als de situatie het toe staat. 

Maar goed, jij je zin: EvE is een witte hetrosexuele narcistisch, megalomane kapitalistische tering lul. Denk dat EvE hier wel even van schrikt.
Kun je voor de volledigheid dan ook die andere 2 voor mij duiden?
Wat wil je nu precies?
(04-08-2020, 21:49)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]Wat wil je nu precies?
niets meer hoor

Ik heb mijn zegje allang gedaan, jij geeft een mening over EVE en Lowlands en ik de mijne.
Alleen als jij geen gelijk krijgt wordt je een beetje kribbig.

Ik vind EVE een lul eerste klas en hij denkt dat hij t uitgevonden heeft.
hij pretend alsof Lowlands zijn baby is. Zo komt hij op mij over, En dat VIND IK.
Oh oh als ze aan zijn speeltje komen.
(04-08-2020, 22:28)Flair Wrote: [ -> ]
(04-08-2020, 21:49)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]Wat wil je nu precies?
niets meer hoor

Ik heb mijn zegje allang gedaan, jij geeft een mening over EVE en Lowlands en ik de mijne.
Alleen als jij geen gelijk krijgt wordt je een beetje kribbig.

Ik vind EVE een lul eerste klas en hij denkt dat hij t uitgevonden heeft.
hij pretend alsof Lowlands zijn baby is. Zo komt hij op mij over, En dat VIND IK.
Oh oh als ze aan zijn speeltje komen.
Je mag vinden van hem wat je wil hoor. Maar daar ging het totaal niet over. Daarna kwam je met wat gebrabbel over St Tropez en een speciale mention naar mij omdat blijkbaar je iets dwars zit. Beetje flauw om nu te doen of ik nu een beetje kribbig ben,

ik reageerde niet op Willie om gelijk van hem te krijgen. Die hoop heb ik 10 jaar geleden op Lowlove al opgegeven.
https://content10c1c.omroep.nl/urishield...schema.pdf

Voor mensen die dit weekend niets te doen hebben. De uitzendschema van Lowlands dit weekend.
spaar je de moeite indiaan.
dat is enkel voor echte Lowlands nerds.

daarvan zitten er hier op graz nog maar heeel weinig.
(snel naar fok Tongue )
Ik zit hier ook in opdracht van EvE natuurlijk. Nee genoeg Grazzers die ook Lowlands hebbem rondgelopen. En misschien nog een oud showtje mee willen pakken.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16