Graz

Full Version: Best Kept Secret 2022 - 10 t/m 12 juni
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
The National
The Strokes
The National - The Strokes - Massive Attack


Irrelevant Fest 2021
Ach drie namen die gewoon goede live shows garanderen. Waarvan eentje nog altijd goede albums blijft uitbrengen. Eentje zich dit jaar heeft herpakt tegen alle verwachtingen in en met een goed album is gekomen. En de derde inderdaad niet zo zeer nieuw werk. Maar meer dan prima headliners voor BKS.
Ik ben er nog steeds blij mee. OM heeft de tour naar juni volgend jaar verplaatst dus daar heb ik ook wel hoop op.
OM kan je gewoon komen zien in Essen, joh.
Wie nu nog niet OM is...
(10-06-2020, 18:42)Uplift Wrote: [ -> ]OM kan je gewoon komen zien in Essen, joh.

Ja maar daar hebben ze niet The National, The Strokes en Massive Attack. Nog geen enkele keer gezien.
Benieuwd of we morgen nog een verrassing gaan krijgen. Al zal het meeste wel te voorspellen zijn.
Prijzen gaan in ieder geval niet voor verrassingen zorgen, zijn dezelfde als vorig jaar.

Dagticket: €84,- (exclusief €5 servicekosten)
Weekendkaart inclusief camping: €184,- (exclusief €5,- servicekosten)
Weekendkaart exclusief camping: €169,- (exclusief €5,- servicekosten)
Groepsticket: 10 tickets met €10,- korting per ticket

https://www.bestkeptsecret.nl/ticket/day-tickets/
https://www.bestkeptsecret.nl/ticket/weekend-tickets/
(11-06-2020, 09:40)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]Benieuwd of we morgen nog een verrassing gaan krijgen. Al zal het meeste wel te voorspellen zijn.

Massive Attack is nog niet volledig zeker, toch? Maar die zullen er vast wel weer staan, ja. Anders zou misschien toch nog Tame Impala of Gorillaz een optie zijn.

Maar in de lijn van andere festivals verwacht ik ook grotendeels de line-up die er dit jaar al stond. Ik ben dan wel benieuwd of ze nog wat plekjes (kunnen) overhouden voor eventuele opkomende namen het komende jaar.
(11-06-2020, 10:23)matthijs603 Wrote: [ -> ]
(11-06-2020, 09:40)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]Benieuwd of we morgen nog een verrassing gaan krijgen. Al zal het meeste wel te voorspellen zijn.

Massive Attack is nog niet volledig zeker, toch? Maar die zullen er vast wel weer staan, ja. Anders zou misschien toch nog Tame Impala of Gorillaz een optie zijn.

Maar in de lijn van andere festivals verwacht ik ook grotendeels de line-up die er dit jaar al stond. Ik ben dan wel benieuwd of ze nog wat plekjes (kunnen) overhouden voor eventuele opkomende namen het komende jaar.
Nee nog niet 100% zeker, maar kan me niet voorstellen dat ze die als enige laten vallen. Een raar scenario zou Tame Impala of Gorillaz misschien al vastliggen voor 2021 en die er nog bij komen. Maar dat is wel heel optimistisch en hoeft voor mij ook niet zo... daar lijkt BKS ook niet te kapitaal krachtig voor.

Misschien nog iets als een Kim Gordon er bij o.i.d.
Vanavond al 2 namen bij 3FM.
+ YĪN YĪN
+ Pottery
Die stonden ook allebei al gepland voor dit jaar, toch?
Jep
LOL, gewoon (zo goed als) dezelfde line-up.
Ik zie enkel Jamie XX als een "nieuwe naam".
Jamie XX had voor mij absoluut niet gehoeven, maar ik was al heel tevreden met de line-up voor dit jaar en zie dat Diiv, Belle & Sebastian, Fontaines D.C., OM, Tropical Fuck Storm etc. er gewoon weer staan, dus prima geloof ik! Nog even kijken welke namen er dan wel ontbreken.
Prachtige lijst namen, tranen in mijn ogen hoor.
(12-06-2020, 10:02)thomas9790 Wrote: [ -> ]Prachtige lijst namen, tranen in mijn ogen hoor.

Ik snap dus echt niet waar dit soort posts nou voor nodig zijn.
(12-06-2020, 10:02)matthijs603 Wrote: [ -> ]Jamie XX had voor mij absoluut niet gehoeven, maar ik was al heel tevreden met de line-up voor dit jaar en zie dat Diiv, Belle & Sebastian, Fontaines D.C., OM, Tropical Fuck Storm etc. er gewoon weer staan, dus prima geloof ik! Nog even kijken welke namen er dan wel ontbreken.
Klopt, alle 2020 namen waar ik voor ging zitten er ook wel bij op het eerste gezicht.

Had her en der nog wel een extratje meer verwacht. maar goed, dat mag de pret niet drukken.
(12-06-2020, 10:05)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]
(12-06-2020, 10:02)matthijs603 Wrote: [ -> ]Jamie XX had voor mij absoluut niet gehoeven, maar ik was al heel tevreden met de line-up voor dit jaar en zie dat Diiv, Belle & Sebastian, Fontaines D.C., OM, Tropical Fuck Storm etc. er gewoon weer staan, dus prima geloof ik! Nog even kijken welke namen er dan wel ontbreken.
Klopt, alle 2020 namen waar ik voor ging zitten er ook wel bij op het eerste gezicht.

Had her en der nog wel een extratje meer verwacht. maar goed, dat mag de pret niet drukken.

Misschien is het juist maar goed ook dat er nog wat ruimte overblijft voor namen waarvan pas begin 2021 duidelijk wordt dat je die moet hebben.
Wel wat verschuivingen qua dagen helaas. Had graag Black Midi en TFS gezien met m'n zaterdagticket.
(12-06-2020, 10:03)matthijs603 Wrote: [ -> ]
(12-06-2020, 10:02)thomas9790 Wrote: [ -> ]Prachtige lijst namen, tranen in mijn ogen hoor.

Ik snap dus echt niet waar dit soort posts nou voor nodig zijn.

Sorry, heel inhoudelijk is het niet op de vroege ochtend, dat ben ik met je eens Wink

Laat ik het dan maar iets uitgebreider verwoorden: op zichzelf een prima lijst namen, maar 1) de headliners blijven idioot gedateerd 2) er is geen reden om in 2021 nog namen als Catfish en Belle & Sebastian te boeken. Had eigenlijk gehoopt dat ze een Primavera'tje zouden doen en een paar frisse namen zouden toevoegen.