Graz

Full Version: Bijdrage Graz 2023 / 2024
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Hi allemaal!

Jullie hebben het al vaak aangegeven; de mogelijkheid tot een donatie voor de onkosten van het toch wel legendarische Graz forum. Voorheen draaide ik via deze hosting mijn bescheiden website die ik gebruikte als ZZP'er en was het een kleine moeite om het forum daar bij op te zetten. Tegenwoordig werk ik weer voor een werkgever en heb ik de hosting eigenlijk niet meer nodig. Aangezien de factuur er over 2 weekjes weer aankomt leek dit mij een mooi moment om hem gezamenlijk op te pakken.

De jaarlijkse kosten bedragen:
€72,48 voor de hosting.
€9,20 voor de domeinnaam.

Ik heb een Tikkie aangemaakt waar men zelf het bedrag in kan vullen: XXX

Voel je vooral niet verplicht om een betaling te doen. Ik lees met net zoveel plezier het forum als jullie en ik vind het dan ook niet erg dat het wat kost. Zodra we de €80 behaald hebben zal ik de Tikke sluiten, want er op verdienen is ook niet de bedoeling ;-).

Alvast dank! <3

EDIT: Dat ging hard! De teller staat op €84. Op naar wederom een mooi jaar. Thanks allen!
Bijdrage geleverd, dat tientje aan plezier heb ik er al jaren uit. Thanks voor alle moeite, Jorrit!
Gedaan, en nogmaals bedankt voor alles!
Vanzelfsprekend gedoneerd.

Keep up the good work!
Yep, dank!
Ook paar eurootjes over gemaakt. Dank voor het draaiende houden!
Done, thanks nogmaals!
Ook mijn bijdrage geleverd
Check!
`tikkie is al gesloten?
Ben dus ook te laat...kan een bijdrage op een andere manier?
Ik wil ook nog wel graag een bijdrage doen. Anders gebruiken we het overschot om een post Corona graz feest te organiseren.
Ook al te laat. Goed bezig en fijn dat je het zo in leven kan houden Smile
Had ook graag bijgedragen. Misschien meteen een nieuwe tikkie voor nog een jaar, als er geen ander doel voor mogelijk is? Of de mensen die nu ingelegd hebben doen volgende keer niet mee.

Hoe dan ook, goed geregeld Jorrit!
Shit ja, zie het nu ook pas.
Mss inderdaad weer tikkie opendraaien zodat Graz voor de komende jaren gewaarborgd is.
Ik zie het nu ook pas. Ik wil ook wel steunen.
Wat mij betreft mag er ook nog wel een Tikkie geopend worden voor 2013-2019. En als die net zo hard loopt voor het komende jaar alvast.

En wat Uplift zegt; als er op een andere manier ooit nog bijdragen mogelijk zijn - zoals in onderhoud - horen we dat ook graag!
Ik sluit me aan bij de vorige sprekers: te laat, grote dank en whatever it takes om Graz in de lucht te houden.
(14-04-2020, 19:35)Gunnar Wrote: [ -> ]Ik sluit me aan bij de vorige sprekers: te laat, grote dank en whatever it takes om Graz in de lucht te houden.

^
kan iemand me vertellen hoe veel mensen er eigenlijk op graz zitten?
hoeveel mensen komen hier nou iedere dag?
Super dat jullie allemaal enthousiast zijn. Werkelijk top! Ik heb er even over nagedacht en besloten niet nòg een Tikkie open te gooien voor volgende (of voorgaande) jaren. Dit heeft eigenlijk 2 redenen:

- Dan zouden we namelijk ook gelijk meerdere jaren vast zitten aan deze hosting en ik denk dat het altijd goed is om je opties open te houden mocht er iets niet bevallen of het elders goedkoper kunnen.
- Ik wil mezelf niet verplichten dit een X aantal jaren te moeten doen, omdat ik van jullie een betaling heb ontvangen. Niet dat ik er over denk om het forum uit de lucht te halen, maar just in case. Dat zou ik niet fair vinden naar jullie.

Mocht er iets zijn dan horen jullie wel weer van mij. En voor wie graag nog een bijdrage wil doen; er is altijd een 2021/2022! :-).

P.S. ik heb gisteren even gekeken, maar graz.nl is nog steeds geregistreerd. Ook al gebeurt er al jaren niets op. Weet iemand of we daar op de één of andere manier aanspraak op kunnen maken?

Tot zover.
(14-04-2020, 22:21)kesselman Wrote: [ -> ]kan iemand me vertellen hoe veel mensen er eigenlijk op graz zitten?
hoeveel mensen komen hier nou iedere dag?
 
Google Analytics staat al jaren uit hihi. Heb het even aangezegd en zal over een maandje, zodra hij een tijdje gedraaid heeft, met een update komen!
(14-04-2020, 23:08)Jorrit Wrote: [ -> ]
(14-04-2020, 22:21)kesselman Wrote: [ -> ]kan iemand me vertellen hoe veel mensen er eigenlijk op graz zitten?
hoeveel mensen komen hier nou iedere dag?
 
Google Analytics staat al jaren uit hihi. Heb het even aangezegd en zal over een maandje, zodra hij een tijdje gedraaid heeft, met een update komen!

ben echt benieuwd
vroeger kon ik boven in mn beeld nog kijken naar we de meeste posts had bijvoorbeeld ,maar dat staat uit tegenwoordig
(14-04-2020, 23:07)Jorrit Wrote: [ -> ]P.S. ik heb gisteren even gekeken, maar graz.nl is nog steeds geregistreerd. Ook al gebeurt er al jaren niets op. Weet iemand of we daar op de één of andere manier aanspraak op kunnen maken?

Een tijdje geleden meldde de zoon van Graz-oprichter René Jol zich hier toch met het idee om dat weer te openen?
En die heeft zich ook geregistreerd met een email adres. Die kan je vast terug vinden in de database. Zou heel tof zijn. En voor een overstap naar een ander domein zijn er ook wel hier weer mensen die wel mee willen betalen.
Pages: 1 2 3 4 5