Graz

Full Version: Valkhof Festival
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Nieuwe naam voor De Affaire. 13-19 juli.

Beach House, Colin Stetson, Puggy, BadBadNotGood, J. Roddy Walston & The Business, Moon Duo, Sinkane, Truckfighters, Uncle Acid and the Deadbeats, Warm Soda.

De dagen dat Beach House en BBNG spelen wil ik gaan als er tijd is.
BH de 13e juli?
BigBird Wrote:BH de 13e juli?

Denk eerder 15e of 17e. Staan 16e in Tivoli.
Denk het ook. Hoewel de afstand naar Brugge verwaarloosbaar is.
G-R-A-T-I-S, hoe de neuk regelen ze dat toch.
o.a hopen dat veel mensen die komen veel drank kopen! En dat alle free-loaders weg blijven!
KraaijCheck Wrote:o.a hopen dat veel mensen die komen veel drank kopen! En dat alle free-loaders weg blijven!

huh?
stefleijten Wrote:
KraaijCheck Wrote:o.a hopen dat veel mensen die komen veel drank kopen! En dat alle free-loaders weg blijven!
huh?
Bieromzet is ook omzet.
Hoop dat Beach House op de vijftiende speelt, kan ik ze mooi twee dagen achter elkaar meepakken.
Colin Stetson en Beach House! Jezus dat wordt weer naar Nijmegen zakken dan.
Als het op een goede dag valt ga ik ook kijken denk ik.
Dit hou ik goed in het oog.
Meh geen Beach House. Aan de ene kant jammer, maar het niveau van Paradiso zou in het Valkhof waarschijnlijk toch niet worden gehaald. Morgen nieuwe namen.
Blij dat ik mijn kaartje voor Tivoli niet de deur uit heb gedaan.
Komen ze naar Paradiso, dan? Wil deze band echt niet missen van de zomer.
Uplift Wrote:Komen ze naar Paradiso, dan? Wil deze band echt niet missen van de zomer.
Tivoli: http://www.tivoli.nl/agenda/3251/Beach-House . En toch al meer dan genoeg kansen gehad ze te zien sinds Bloom uit is?
Ja, maar iets dat in de top-10 live momenten van vorig jaar staat, wil ik wel opnieuw zien. Zeker als je weet hoe sterk vorig jaar livegewijs was.

Dit jaar is het minder, ook al komen er zoveel sterke albums uit.

In Tivoli geraak ik niet, en tijdens Cactus is het NSJ. Bovendien wil ik ze niet zien als subheadliner van een vijftal gedegenereerde Antwerpenaren + één Limburger.
Paradiso was inderdaad vorig jaar. Die sterrenhemel in een voormalige kerk, je kunt je vast voorstellen dat het goed uitpakte.
Waarom komen ze niet meer?
Bang voor overbelasting.
Quote:Valkhof Festival

Vervelend nieuws: Beach House heeft besloten om zichzelf niet helemaal over de kop te touren, en schrapt een paar tourdatums waaronder helaas ook Nijmegen.

We maken het morgen goed met 13 nieuwe namen!
Bad Bad Not Good blijft wel de topnaam die iedereen best gaat checken.
Dan ga ik naar naar Tivoli
Balen van Beach House. Had die wel voor nop willen meepikken. Misschien dan toch maar naar Tivoli.
De Speeldoos, Akron/Family, Austra, Camera, Cashmere Cat, Coely, Hacride, Jonathan Wilson, Kvelertak, Raketkanon, Stonerfront Nijmegen, The Suit and Tie Johns, White Denim, White Fence.

White Denim, cool.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9