Graz

Full Version: Rock Werchter 2020
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
De 45e editie van Rock Werchter zit er nog niet eens helemaal op, maar het festival heeft nu al de data voor 2020 bekendgemaakt. Het Belgische festival zal volgend jaar van 2 tot 5 juli gehouden worden.
Red Hot Chili Peppers
Imagine Dragons
Queens of the Stone Age
Pixies
Liam Gallagher
Foals
Blink 182
Run The Jewels

Edit: Green Day
The Black Keys lijken me onvermijdelijk, net als The National en QOTSA indien die werk zetten achter hun nieuwe plaat.
Tame Impala, Black Keys en Royal Blood lijken me onvermijdelijk.
The National geef ik ook een grote kans.
Bon Iver zal ook wel weer in de running zijn, met een nieuwe plaat/show.
Metallica en The Strokes indien ze (verder) touren.
RHCP en Green Day zou kunnnen, maar alleen als het echt moet.
En laat ons hopen dat Childish Gambino een deftige 'afscheidstour' doet in EU.
Grinderman is bezig met LP3.

Kijk, dat geeft perspectieven voor een explosieve Barn show in 2020. Godverdomme ja.
Huh, ik kan alleen vinden dat hij recent gezegd heeft dat de eerste twee platen onderdeel van een trilogie zijn, maar verder niets concreets.
(05-08-2019, 13:06)halfempty/full Wrote: [ -> ]Huh, ik kan alleen vinden dat hij recent gezegd heeft dat de eerste twee platen onderdeel van een trilogie zijn, maar verder niets concreets.

Nee, is niks concreets idd. Kan zomaar nog even duren. Maar als je Cave een beetje kent komt die plaat eerder vroeg dan laat. Skeleton Tree is van 2016. Da's voor Cave begrippen 'al redelijk lang geleden'.

Verwacht dit najaar eigenlijk wel muziek van 'm, of dat nu een nieuwe Bad Seeds plaat of deze derde Grinderman is.
editors maar opschrijven zeker met die 2 data eind juni al op hun schema?
Die vind ik erg goed, nog steeds. Of is dat meer iets voor op de biechtstoel?
Biechtstoelmateriaal 100%. Hilarisch hoe Editors erin zal slagen om het Sportpaleis uit te verkopen en meteen nadien aangekondigd te worden als afsluiter van Werchter.
Volgend een insider probeert Werchter Editors te vermijden zolang er betere opties zijn: "Until now, no indication they will play werchter. RW is looking for better options. That can change off course."
Zelfde verhaal voor Pukkelpop.
En ik maar hopen op de onvermijdelijke Kings of Leon / Editors co-headline sets
(06-09-2019, 11:20)teedeebee Wrote: [ -> ]Volgend een insider probeert Werchter Editors te vermijden zolang er betere opties zijn: "Until now, no indication they will play werchter. RW is looking for better options. That can change off course."
Zelfde verhaal voor Pukkelpop.

Zie ze dit jaar wel een Lokerse doen. De final destination voor (niet langer) relevante bands.
(06-09-2019, 11:53)mattman Wrote: [ -> ]
(06-09-2019, 11:20)teedeebee Wrote: [ -> ]Volgend een insider probeert Werchter Editors te vermijden zolang er betere opties zijn: "Until now, no indication they will play werchter. RW is looking for better options. That can change off course."
Zelfde verhaal voor Pukkelpop.

Zie ze dit jaar wel een Lokerse doen. De final destination voor (niet langer) relevante bands.

Zijn er dit jaar dan 2x Lokerse Feesten?

Wink

Het blijft leuk Smile
(06-09-2019, 15:56)pudpong3 Wrote: [ -> ]
(06-09-2019, 11:53)mattman Wrote: [ -> ]
(06-09-2019, 11:20)teedeebee Wrote: [ -> ]Volgend een insider probeert Werchter Editors te vermijden zolang er betere opties zijn: "Until now, no indication they will play werchter. RW is looking for better options. That can change off course."
Zelfde verhaal voor Pukkelpop.

Zie ze dit jaar wel een Lokerse doen. De final destination voor (niet langer) relevante bands.

Zijn er dit jaar dan 2x Lokerse Feesten?

Wink

Het blijft leuk Smile

Goeie!

Moest natuurlijk 'dat' jaar zijn.
Ik denk dat we Thom Yorke nu wel mogen verwachten, nu hij in de buurt is in het Rock Werchter weekend.

Barn headliner. :-)
Gok:

donderdag: Royal Blood - Dua Lipa - Foo Fighters
vrijdag: Red Hot Chili Peppers - Volbeat
zaterdag: Vampire Weekend - The National - Tame Impala
zondag: Twenty One Pilots - Pearl Jam

Foals, Thom Yorke, Pixies en dEUS grote tentnamen.

Coldplay een aparte dag op de wei.
Seems legit.

Matt Berninger komt trouwens binnenkort met een solo plaat, dus dat kan mogelijke zomerdata voor The National in de weg zitten.
(22-10-2019, 19:10)hythloth Wrote: [ -> ]Seems legit.

Matt Berninger komt trouwens binnenkort met een solo plaat, dus dat kan mogelijke zomerdata voor The National in de weg zitten.

Mmm OK, dat kan.  Ik dacht: The National heeft sinds dit jaar een nieuwe plaat uit en Rock Werchter is alweer van 2013 geleden...  Mochten zij het niet zijn, zet dan maar The Strokes op die plaats!
(22-10-2019, 19:06)Roger Wrote: [ -> ]Gok:

donderdag: Royal Blood - Dua Lipa - Foo Fighters
vrijdag: Red Hot Chili Peppers - Volbeat
zaterdag: Vampire Weekend - The National - Tame Impala
zondag: Twenty One Pilots - Pearl Jam

Foals, Thom Yorke, Pixies en dEUS grote tentnamen.

Coldplay een aparte dag op de wei.
Vervang volbeat met faith no more en Ik koop mij een kaart
Ze hebben al twee dagen naast Rock Werchter staan, ze mochten toch niet elk jaar drie losse dagen doen? Weet even niet meer wat de regel was, en of ze vorig jaar wel drie hadden (geen zin om op te zoeken).
(23-10-2019, 00:25)meisbaer2 Wrote: [ -> ]Ze hebben al twee dagen naast Rock Werchter staan, ze mochten toch niet elk jaar drie losse dagen doen? Weet even niet meer wat de regel was, en of ze vorig jaar wel drie hadden (geen zin om op te zoeken).

TW nog ga ik van uit.
Is dan Coldplay de TW naam?

Voorheen Bon Jovi, Editors, Guns 'N Roses, Bruce Springsteen, Robbie Williams, The Rolling Stones.
à la Pink in 2019 zou Coldplay ook best naar Rock Werchter kunnen lijkt me.
(23-10-2019, 09:11)Eddie Bass Wrote: [ -> ]
(23-10-2019, 00:25)meisbaer2 Wrote: [ -> ]Ze hebben al twee dagen naast Rock Werchter staan, ze mochten toch niet elk jaar drie losse dagen doen? Weet even niet meer wat de regel was, en of ze vorig jaar wel drie hadden (geen zin om op te zoeken).

TW nog ga ik van uit.
Is dan Coldplay de TW naam?

Voorheen Bon Jovi, Editors, Guns 'N Roses, Bruce Springsteen, Robbie Williams, The Rolling Stones.
à la Pink in 2019 zou Coldplay ook best naar Rock Werchter kunnen lijkt me.

Coldplay in Boudewijnstadion zoals vorige keer en Springsteen ofzo voor Classic gok ik.
(23-10-2019, 09:11)Eddie Bass Wrote: [ -> ]à la Pink in 2019 zou Coldplay ook best naar Rock Werchter kunnen lijkt me.

Zo'n grap zie ik ze niet nog eens uithalen denk ik.
(03-07-2019, 19:09)1996Customer Wrote: [ -> ]The Black Keys lijken me onvermijdelijk, net als The National en QOTSA indien die werk zetten achter hun nieuwe plaat.
Er zijn geruchten dat Homme met Desert Sessions gaat touren, zou ook vet zijn voor Rockwerchter..
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13