Graz

Full Version: Best Kept Secret 2020 - 12 t/m 14 juni
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
[Image: 2n6dymg.jpg]
Ik ben er bij!

Nu al zin in.
In het weekend van Porto, en Pinkpop.
Blur - The National - iets kut
Gebeurt het eigenlijk wel vaker dat Pinkpop met een ander (redelijk) groot festival in Nederland samenvalt? Is toch van de concurrentie, dus wordt het touwtrekken om de (sub) headliners? Of zijn ze toch verschillend genoeg om geen last van elkaar te hebben.
Dat laatste, alhoewel ze om Radiohead lang hebben gevochten en BKS het met een zeer grote zak geld won. Maar zo trok Pinkpop met Arcade Fire een keer eerder het het langste idd. Er zullen altijd wel acts zijn die beide festivals graag willen hebben.
Opmerkelijk dat ze nu weer een ander weekend kiezen. Komt mij verder wel beter uit mocht ik volgend jaar gaan, dus ik zeur niet.
Pinkpop zit ook pas een weekend later is zojuist bekend geworden.
mogelijk hier wel bij.
The National zou mooi zijn, maar twee jaar na de vorige keer... ik acht DTRH waarschijnlijker.
Las wel weer wat positieve geluiden in de festival groep om volgend jaar wellicht weer eens BKS te doen. Dus wie weet komend jaar er weer eens bij.
Opzich maakt het me allemaal geen reet uit zolang ik BigBird maar een keer de hand kan schudden.
Gaat niet gebeuren. BigBird is een chatbot, een uit de hand gelopen experiment van een PhD student uit 2003.
Blur - War on Drugs - Carly Rae Jepsen
Lana del Rey - Sufjan Stevens - Nick Cave & The Bad Seeds
Liam Gallagher - Lana del Rey - The Strokes
https://www.enola.be/2019/05/31/best-kep...-zanger/3/

"Her en der hoorden we overigens dat het festival het financieel moeilijk heeft, dus dan is het al helemaal gek dat almaar op uitbreiding wordt "

Ben verder niet bekend met enola. En benieuwd of er enige kern van waarheid in zit.
Ik geloof het best. En LMAO @ Lucky Fonz III die een DJ set van Hollandse Meesters draaide vol gabber en happy hardcore.
Harde conclusie verder van dat artikel. Benieuwd hoe de lineup gaat worden nu dat ze in hetzelfde weekend als Primavera Porto gaan zitten.
Spijkers op laag water zoeken wel.

"waarom mag zelfs geen van thuis meegebracht water in herbruikbare fles binnen?"

Dit mag nergens.
Ja ze zijn niet echt positief. Al zit er in sommige zaken best een kern van waarheid in.

Het was wel schrijnend om te zien dat in de loop van de dag de THREE steeds beter werd bezocht. Terwijl je ergens nog een FOUR hebt met soort gelijk idee podium... overkill. En dat te bedenken dat daar wel mensen heen gingen en de ONE stage vaak grotendeels leeg bleef. Bij die eerdere CRJ discussie om, dit vind ik eveneens niet bij het idee van BKS passen zoals ze zijn begonnen. Die Stage FOUR vroeger was wel ok, paar containers en de feestbeesten konden daar hun gang gaan zonder andere te storen.

Maar de FOUR stage nu had zomaar een podium op Tomorrowland kunnen zijn. En ook de THREE was grotendeels gewoon randprogrammering waar je kon dansen als je geen act wilde zien. En de nieuwe FIVE is natuurlijk ook gewoon een downgrade. Die SEVEN ben ik te weinig geweest om een goed oordeel over te geven. Al vond ik de X-Ray achtige constructie ook weer een beetje makkelijk gekozen (ook kwa aanleiding was deze erg slecht ingericht, enkel wat LED stripjes op het plafond...)
(07-06-2019, 10:41)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]https://www.enola.be/2019/05/31/best-kep...-zanger/3/

"Her en der hoorden we overigens dat het festival het financieel moeilijk heeft, dus dan is het al helemaal gek dat almaar op uitbreiding wordt "

Ben verder niet bekend met enola. En benieuwd of er enige kern van waarheid in zit.

Ik vind het wel een erg streng artikel, en herken me ook lang niet in alles zoals zij het beleefd hebben.

Wat betreft dat financieel moeilijk, zou me niks verbazen. Volgens de wandelgangen zijn ze voor Radiohead heel diep het rood in moeten gaan (zelfs Pinkpop was afgehaakt omdat het te gortig werd), en het jaar erna Arctic Monkeys boeken. Nu hebben ze daar de ticketprijzen voor aangepast, maar een festival met maar 25.000 bezoekers die miljoenen betalen voor een headliner is natuurlijk scheef, en kan voor problemen zorgen in de toekomst.

Ik vind het ze juist sieren dat ze niet voor uitbreiding kiezen zoals DTRH dat wel doet, en ik zie dat festival ook als een mini-Lowlands, waar feesten en randactiviteiten vele malen belangrijker zijn dan bij BKS. Misschien moet Enola daar eens heen.

Maar 175 euro voor weekendkaart met camping voor een klein festival met 25.000 bezoekers is niet juist. Een major is 200 euro en die hebben een budget dat tig keer groter is. Dus BKS zal de balans moeten zien te herstellen door sowieso het kaartje goedkoper te maken en even afblijven van headliners die ze eigenlijk niet kunnen betalen.
(07-06-2019, 10:57)Gerblansky Wrote: [ -> ]Spijkers op laag water zoeken wel.  

"waarom mag zelfs geen van thuis meegebracht water in herbruikbare fles binnen?"

Dit mag nergens.

Dat doen ze bewust, omdat veel mensen rum of wodka erin doen. Bij de ingang werden dan ook alle flessen leeg geschud, omdat security niet weet wat erin zit. Werd duidelijk uitgelegd bij de ingang. Water was gewoon gratis bij te vullen bij de wc's.
Ik herken me ook niet in alles. Maar het benoemen van mogelijke financieele problemen vond ik wel opvallend. Ben ook niet bekend met de betrouwbaarheid van de site.
(07-06-2019, 11:19)BigBird Wrote: [ -> ]
(07-06-2019, 10:41)Indiaantje89 Wrote: [ -> ]https://www.enola.be/2019/05/31/best-kep...-zanger/3/

"Her en der hoorden we overigens dat het festival het financieel moeilijk heeft, dus dan is het al helemaal gek dat almaar op uitbreiding wordt "

Ben verder niet bekend met enola. En benieuwd of er enige kern van waarheid in zit.

Ik vind het ze juist sieren dat ze niet voor uitbreiding kiezen zoals DTRH dat wel doet, en ik zie dat festival ook als een mini-Lowlands, waar feesten en randactiviteiten vele malen belangrijker zijn dan bij BKS. Misschien moet Enola daar eens heen.

Dat is toch hun kritiek, dat ze dat juist wel doen? En daar kan ik ze met die nieuwe Three, en de SEVEN wat een X-Ray kopie is geen ongelijk in geven. Zie ook een Tokyo Hill van een paar jaar terug.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39