Graz

Full Version: Loose Ends
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
New festival van Friendly Fire @ NSDM werf in Amsterdam

Sleaford Mods, Fontaines D.C., METZ, ICEAGE, Sunflower Bean, Yak, Indian Askin, Sports Team, Drahla, Lewsberg, Iguana Death Cult, Korfbal, Personal Trainer, Charlie & The Lesbians, Ploegendienst en Real Farmer. Later worden er nog meer namen bevestigd. Peter Weening van Vera presenteert de mainstage van het festival.
Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Verder natuurlijk niet zo interessant
Er staan best leuke namen, maar ik zie niet de meerwaarde van dit festival om dit niet neer te zetten op BKS.
Ik wel, veel geinige bands, dichtbij in Amsterdam en tijdens BKS ben ik er niet. Prima dus.
Ja, niets mis mee toch?
Was kost 't?
35 early bird, 45 regulier
Mooi dit.
Prima initiatief dit festival. Heel erg toegespitst op een specifiek genre bandjes en niet al te duur met leuke namen kan je hiermee best een eind komen lijkt me.
Goeie zet aangezien de buiten festivals in Amsterdam vaak alleen dance is.
Datum? Één dag?
23 juni schijnt, klinkt nog best interessant.
[Image: line-up%20nieuw.png]

Aan de poster te zien komt er nog wat, maar niet heel veel meer bij. En ik snap wel dat ze er staan hoor, maar ergens is het wel heel grappig dat een act zonder gitaren de headliner is van een festival met een focus op "gitaarmuziek".
Ik overweeg het wel, eerlijk gezegd. Maar het zal afhangen van hoe de nieuwe Sleaford Mods mij bevalt. Voor de rest van de namen hoef ik het niet te doen.
Indian Askin is trouwens wel prima bezig zo, afgelopen weekend weer gezien, prima band.
5000 man lijkt me wat ambitieus, maar ik ga er wel bij zijn.
Interessant.
https://looseendsfestival.nl/

Lijkt wel hetzelfde gekke marketingteam achter DTRH.
(28-02-2019, 20:34)hythloth Wrote: [ -> ]https://looseendsfestival.nl/

Lijkt wel hetzelfde gekke marketingteam achter DTRH.

Ik háát dit. Zo'n koddig getekende plattegrond alsof het een DIY-festival is.
En hij zit ook nog eens op z'n kop.
Mwah, Op zich vrijwel allemaal acts die ik wel kan waarderen maar heb het niet zo op genre festivals. Teveel van hetzelfde, ook in een favoriet genre als gitaargerag. Na drie van die bandjes wil altijd wel weer een ander deuntje horen.
Ik ga er wel voor, leuke namen en lekker dichtbij. Prima voor een dagje.
Early Birds uitverkocht.
Gitaarbandjes genre toch niet helemaal dood dus.
Pages: 1 2 3