Graz

Full Version: Lokerse Feesten
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
(01-02-2019, 13:40)Flair Wrote: [ -> ]https://www.lokersefeesten.be/line-up/


Erbij op 6 augustus!

Even checken, maar hier heb ik ook wel zin in. Laat het je wel weten.
Toevallig vakantie die week. Kan zijn dat ik ook aanwezig ben want niet al te ver van waar ik woon
(08-02-2019, 11:09)pudpong3 Wrote: [ -> ]
(01-02-2019, 13:40)Flair Wrote: [ -> ]https://www.lokersefeesten.be/line-up/


Erbij op 6 augustus!

Even checken, maar hier heb ik ook wel zin in. Laat het je wel weten.

doen man! Ik heb mijn ticket al.
(08-02-2019, 20:06)Flair Wrote: [ -> ]
(08-02-2019, 11:09)pudpong3 Wrote: [ -> ]
(01-02-2019, 13:40)Flair Wrote: [ -> ]https://www.lokersefeesten.be/line-up/


Erbij op 6 augustus!

Even checken, maar hier heb ik ook wel zin in. Laat het je wel weten.

doen man! Ik heb mijn ticket al.

Ik zit nog steeds te wikken en te wegen om naar Zuid Afrika te gaan voor die 2 optredens en dan komt nu Japan erbij en stel je voor ze doen ook nog Bangkok aan. Ik moet even wachten met andere tickets aan te schaffen. De zomer zit al propvol!
Ik heb t zelfde met eventuele tour van Neil Young.
Ik wil bv ook graag de Rock Werchter zondag doen en Weezer
in Tivoli Vr.
Schop omhhoog, maar de line up begint aardig goed te worden voor mij.
Inderdaad. Blur, Wilco, Balthazar, Siouxsie Sioux, Placebo, The Haunted Youth ... Doen ze daar weer goed.

Zeker Siouxsie, een knappe boeking!
(11-02-2023, 10:31)Roger Wrote: [ -> ]Inderdaad.  Blur, Wilco, Balthazar, Siouxsie Sioux,  Placebo, The Haunted Youth ... Doen ze daar weer goed.

Zeker Siouxsie, een knappe boeking!

Ik overweeg tickets voor de maandag en dinsdag te scoren, maar wat komt er nog meer?
(11-02-2023, 10:50)pudpong3 Wrote: [ -> ]
(11-02-2023, 10:31)Roger Wrote: [ -> ]Inderdaad.  Blur, Wilco, Balthazar, Siouxsie Sioux,  Placebo, The Haunted Youth ... Doen ze daar weer goed.

Zeker Siouxsie, een knappe boeking!

Ik overweeg tickets voor de maandag en dinsdag te scoren, maar wat komt er nog meer?
Ik ga al de Blur dag, ik wil ook wel de maandag maar heb dat weekend ervoor Haldern Pop. lijkt me teveel achter elkaar, maar overweeg de maandag zeker
(11-02-2023, 10:50)pudpong3 Wrote: [ -> ]
(11-02-2023, 10:31)Roger Wrote: [ -> ]Inderdaad.  Blur, Wilco, Balthazar, Siouxsie Sioux,  Placebo, The Haunted Youth ... Doen ze daar weer goed.

Zeker Siouxsie, een knappe boeking!

Ik overweeg tickets voor de maandag en dinsdag te scoren, maar wat komt er nog meer?
voor de placebo dag zou er niets meer bijkomen
Ik bedoel meer op de andere dagen. Ik had een hotel op het oog, op loop afstand, maar als op een andere dag(en) nog meer leuke bands komen, wordt dat lastig met boeken.
(13-02-2023, 14:47)pudpong3 Wrote: [ -> ]Ik bedoel meer op de andere dagen. Ik had een hotel op het oog, op loop afstand, maar als op een andere dag(en) nog meer leuke bands komen, wordt dat lastig met boeken.
daags voor placebo komt er een metal dag

voor de rest geen idee wat er nog komt maar ze moeten nog wel wat bekend maken want ze zitten nog belange na niet aan hun 10 dagen...
(13-02-2023, 14:47)pudpong3 Wrote: [ -> ]Ik bedoel meer op de andere dagen. Ik had een hotel op het oog, op loop afstand, maar als op een andere dag(en) nog meer leuke bands komen, wordt dat lastig met boeken.

BULLET FOR MY VALENTINE is de eerste naam voor onze metaldag! De Welshe metal core helden speelden net nog voor een uitverkochte AB en komen op zondag 6 augustus de Grote Kaai op zijn kop zetten. Meer namen voor de metaldag volgen later deze week! De voorverkoop voor deze dag start op zaterdag 4 maart om 10u via [color=var(--color-purple)]www.lokersefeesten.be[/color].
SLIFT, Psychonaut en Hammok erbij op de metaldag.
(28-02-2023, 10:13)Timothy\s Monster Wrote: [ -> ]SLIFT, Psychonaut en Hammok erbij op de metaldag.
spelen op het 2de podium btw
+ biohazard
+ within temptation
+ Megadeath
- Flair
Bart Peeters, Regi, Metejoor en Pommelien Thijs op zondag 11 augustus
Geduld loont, eindelijk gelukt: België's beste en belangrijkste (post-)metal band AMENRA sluit dit jaar de metaldag af op zondag 6 augustus! En nog meer goed nieuws voor de Belgische metal fans, want STAKE zal de main stage openen. Ze voegen zich bij het eerder aangekondigde WITHIN TEMPTATION, MEGADETH, BULLET FOR MY VALENTINE, BIOHAZARD, SLIFT, PSYCHONAUT en HAMMOK.
Een mega hip hop double bill op woensdag 9 augustus: CYPRESS HILL viert het 30 jarige jubileum van het legendarische ‘Black Sunday’ en speelt het album integraal! Insane In The Brain! I Wanna Get High! Hits From The Bong! I Ain’t Going Out Like That!

Tekenen ook present die dag: België’s strafste collectief STIKSTOF. Zwangere Guy, Jazz Brak, Astrofisiks en DeeJay Vega stonden in 2018 nog in een bomvolle indoorzaal, dit jaar mogen ze de main stage onveilig maken. Hip Hop Hooray!
aterdag 12 augustus wordt één langgerekte feestelijke juke-box met vier absolute kleppers en festival favorieten: SKUNK ANANSIE en ANOUK spelen een exclusieve Belgische zomershow, ARSENAL en Lokerse Feesten bevestigen opnieuw hun eeuwige vakantieliefde, en K’S CHOICE vieren het 30-jarige jubileum van hun geweldige carrière.

De verkoop voor deze dag start meteen. Nu zaterdag 1 april om 10u start ook de verkoop van de 10-dagen combitickets. Info en tickets via www.lokersefeesten.be
+ Hot Chip, Baxter Dury, Warmducher op de Blur dag.

+ Merol, S10, Sophie Straat op de Goldband/Opposites dag.
Pages: 1 2