We beginnen in mineur.
Ed Sheeran op Sziget, het zal toch gvd niet?
Pinkpop. Moet veel niet lukken voor Mojo om een stadionact als Ed Sheeran op Lowlands te plaatsen, heeft dat qua ticketverkoop totaal niet nodig.
Foo Fighters gok ik. 3FM hint er flink op los:
"Rumour has it that... Foo Fighters Europese tourdata hebben aangekondigd voor de zomer van 2019, met een groot Lowlands Festival-shaped gat erin. De vrijdag en zaterdag zijn nog vrij in het schema van Dave Grohl en co. Zou het...? ?"
Staan de 19e al in Belfast en de 21ste in Dublin. Morgen gaan ze Reading/Leeds al bekend maken waar ze wss ook bij zitten. Zou me niet verbazen dat ze daarvoor Pukkelpop/Lowlands meepakken.
Prima toch, kan je tenminste elders op het terrein een betere act zien met ditto publiek.
Inmiddels wel de juiste plek voor een onzinband als Foo Fighters. Heb ze nog nooit een nummer normaal horen uitvoeren in de twee shows die ik van ze zag.
(20-11-2018, 20:05)Rockbeer Wrote: [ -> ]Inmiddels wel de juiste plek voor een onzinband als Foo Fighters. Heb ze nog nooit een nummer normaal horen uitvoeren in de twee shows die ik van ze zag.
Terwijl Lowlands vorig jaar toch wel een stuk alternatiever boekte dan Down the Rabbit Hole eigenlijk, maar dat zeker terzijde voor dit kutargument.
Robyn staat op Oya, dat zou ik liever zien.
Maar dat is in Nederland geen headliner, toch?
Lijkt me niet nee.. Maar lijkt me gewoon een toffe naam.
FF lijkt nu lastiger te worden, staan op die Lowlands zaterdag in Glasgow. .
Dat zou ik niet erg vinden. Denk er sterk aan dit jaar weer eens naar Lowlands te gaan (ben dan wrs een keer niet op vakantie) en hoef dan niet zo nodig Foo Fighters als headliner te zien.
De kans is erg groot dat ik komende editie ook ga. Mijn vriendin en een aantal vrienden willen graag gaan, dus dat gaat wel gebeuren mits de line up enigszins ok is.
Denk dat ik ook ergens anders zou gaan kijken. Er is genoeg veranderd kwa terrein, dus misschien leuk voor je om dat weer eens te zien. Kwa publiek is er verder niet heel veel veranderd. Alleen de nachtbrakers lijken meer en meer te worden. Die tenten zitten bommetje vol snachts.
Robyn zou een perfecte boeking zijn voor Lowlands. Kaarten voor de Melkweg waren binnen een vloek en een zucht weg, dus hoop haar dan maar op een festival te kunnen zien.
Met de eerste bekendmaking van Reading/Leeds zijn Post Malone en Twenty One Pilots opeens kanshebbers als headliners...
https://www.frequency.at/?lang=en_GB
Frequency in Oostenrijk (zelfde weekend van Lowlands, maar dan van donderdag t/m zaterdag) komt met Twenty One Pilots, Swedish House Mafia, en Macklemore als headliners.
Nick Cave was zowel daar als op LL headliner in 2013, dus qua logistiek zijn boekingen voor beide festivals mogelijk.
Dat moet het slechtste headlinertrio uit de geschiedenis zijn. Bijna zo slecht dat het goed wordt.
Twente One Pilots zie ik wel komen.
Swedish House Mafia, de eerste reünie-/nostalgieact van ná mijn tijd.
Verwacht toch the Cure op LL.
Dat houdt steeds meer steek, ja.
Zou denk ik ook een logische zet zijn. In mijn omgeving merk ik dat The Cure ook weer populair wordt bij een jongere generatie. Past derhalve prima bij het verjongen van Lowlands, zonder de oudere generatie teleur te stellen.
Morgen komt Flow Festival met namen, eens kijken of er wat bij zit voor Lowlands.
The Cure, Tame Impala, Robyn, Father John Misty, Modeselektor, Mitski, Cupcakke, Yves Tumor, Makaya McRaven, Jaako Eino Kalevi, Gasellit, Ville Valo & Agents, Ruusut, Iisa, Sofa.
Voor Flow Festival. Beetje bij beetje begint The Cure op Lowlands steeds geloofwaardiger te worden.
The Cure - Florence and the Machine - Tame Impala / The National.
Ik lees op Twitter dat Giorgio Moroder komt.