Graz

Full Version: Belgisch voetbal
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zo, dan wordt er ook eens over een echte voetbalcompetitie gepraat.
Je zal het moeten stellen met Karel en jimmy, vrees ik.
Ja, een competitie die dezelfde naam heeft als onze eerste divisie en vermoedelijk niet veel beter is Wink
maar dat Anderlecht hee...
met onze groeiende Nederlandse kolonie
De Eredivisie en de Jupiler League halen tegenwoordig ongeveer hetzelfde niveau.

Vandaar dat beide mij geen bal interesseren.
Mwah, van die samenvattingen die ik af en toe meekrijg heb ik alleen het gevoel dat Anderlecht ook in Nederland zou kunnen meedoen om de titel.
uiteraard, brute baasjes hebben we rondlopen
Anderlecht zou in de Nederlandse competitie inderdaad makkelijk kampioen kunnen worden, zeer degelijk team.
Ga zelf regelmatig bij Racing Genk kijken. Is gelukkig allemaal nog niet zo streng als in Nederland.
Zo goed vind ik Anderlecht nu ook weer niet, tegenstand is in de Eredivisie toch wel beter dan in de Belgische competitie.
Chelsea zou volgens diverse Engelse media een megabod bij Everton hebben neergelegd voor Marouane Fellaini. De Londense club van de steenrijke eigenaar Roman Abramovich heeft 37 miljoen euro over voor de Belgische Everton-middenvelder.
fellaini zou beter naar Man U gaan
BigBird Wrote:Chelsea zou volgens diverse Engelse media een megabod bij Everton hebben neergelegd voor Marouane Fellaini. De Londense club van de steenrijke eigenaar Roman Abramovich heeft 37 miljoen euro over voor de Belgische Everton-middenvelder.

gaat inderdaad lekker over belgisch voetbal ja...
Tuurlijk gaat dit over Belgisch voetbal..;

Ben het eens met Eraser. Man U. is de uitgelezen club voor Fellaini. Hij zou daar gewoon Scholes vervangen.
Hoe speelt die Witsel tegenwoordig eigenlijk?
Vond hem een fenomeen in Portugal.
Uplift Wrote:Tuurlijk gaat dit over Belgisch voetbal..;

Ben het eens met Eraser. Man U. is de uitgelezen club voor Fellaini. Hij zou daar gewoon Scholes vervangen.

Zou inderdaad ideaal zijn.
En dan mag Vadis het proberen in Everton en zwaar op zijn bakkes gaan.
Ziezo, heerlijk om alle concurrenten vanuit de zetel te kunnen bekijken na de 2-0 gisteren tegen Charleroi. Als Brugge deze week punten verspeelt zetten we hen volgende week op meer als 20 punten.
Eraser Wrote:Ziezo, heerlijk om alle concurrenten vanuit de zetel te kunnen bekijken na de 2-0 gisteren tegen Charleroi. Als Brugge deze week punten verspeelt zetten we hen volgende week op meer als 20 punten.

of ze winnen morgen, maken anderlecht af volgende week, winnen hun inhaalmatch tegen cercle, komen door het (belachelijke) play-off-systeem terug tot op 5 punten en spelen dan nog 10 wereldmatchen met als apotheose een kampioenenmatch op anderlecht...

maar het jouwe kan ook natuurlijk
lmao
Eraser Wrote:lmao

je kan toch maar proberen er de moed in te houden e :p
die kampioenspoule is toch het meest belachelijke wat er ooit verzonnen is,inclusief de halvering van de punten.
uiteraard. Indien die formule er niet was zou Anderlecht nu voor de vierde keer op rij kampioen zijn.
Eraser Wrote:uiteraard. Indien die formule er niet was zou Anderlecht nu voor de vierde keer op rij kampioen zijn.

komaan man, daar kan je niet over huilen! zo kan je ook alles nog uitrekenen naar het 2-punten-systeeem ook Smile

wie op het einde van het seizoen voorop staat, verdient het. gelijk welke competieformule.
in het Belgisch geval dus niet, vermits je de prestatie van het daadwerkelijke seizoen halveert.
Ik ben totaal geen Anderlechtsupporter (integendeel zelf, moioww, wij begrijpen elkaar), maar dat ze het de laatste 4 jaar verdienden is wel het minste dat je kan zeggen. Gewoonweg de beste ploeg, hoe pijnlijk het ook mag zijn. En dat terwijl de rest maar een beetje blijft aanmodderen.