Graz

Full Version: Rock Werchter 2018
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Eerste naam: Ed Sheeran, op 1 juli
 Staat nu op zijn website.
Onvermijdelijk zeker. En meer dan waarschijnlijk headliner.
Maar is Rock Werchter dan ook?
Op Ed z'n site staat ook All tickets on sale july 8th.
Ik denk dat het niet op Rock Werchter is, alleen op het terrein. Een Boutique misschien.
Rock Werchter is een week later laat Studio Brussel nu weten.
idd boutique
Zalig nieuws! Zowel voor het programma als voor mensen in het onderwijs zoals ik Smile
Zo, dat is mongool 1 die we kunnen afschrijven. Nu Bruno Mars nog...
QOTSA en The XX, schrijf maar op.
gokje

Metallica, Qotsa, The National
Ik zie The National niet headlinen eigenlijk.
Goed zo. Geen Sheeran op RW.
De helft van de volgende namen verwacht ik toch op de affiche volgend jaar (na enig opzoekwerk in de lijsten van De Afrekening en de (potentiële) releases):

Bastille, Rag'n'Bone Man, LCD Soundsystem, Sigur Rós, Kasabian, Foster The People, Major Lazer, London Grammer, Rise Against, Fleet Foxes, Lana Del Ray, Triggerfinger, QOTSA, The National, The XX, Sam Smith, MGMT, The War On Drugs, Tove Lo, Kurt Vile, Arctic Monkeys, Twenty One Pilots, Romeo Elvis, Dan Auerbach, Liam/Noel Gallagher en hopelijk Nine Inch Nails.
Hier zou ik nog wel voor tekenen eigenlijk ware het niet dat ik nooit meer Rock Werchter doe. Al is driekwart wel echt pure bagger, maar ik wil toch maar 3 bands per dag goed zien.
Sheeran uitverkocht in minder dan een uur.
En de salty reacties van kei veel volk dat er naast heeft gegrepen zou het me niet verbazen dat er op termijn een 2de dag komt
Die headliner positie op Glasto begrijp ik nog steeds niet, hoe komt die gast zo populair ineens.
(08-07-2017, 16:55)mad dog Wrote: [ -> ]Die headliner positie op Glasto begrijp ik nog steeds niet, hoe komt die gast zo populair ineens.
in the uk is dat de mannelijke equivalent van Adele qua populariteit, echt belachelijk groot.

en dus ook hier ondertussen is de vraag naar tickets enorm.
Redelijk veel klagers dat ze geen kaart hebben.
(08-07-2017, 16:55)mad dog Wrote: [ -> ]Die headliner positie op Glasto begrijp ik nog steeds niet, hoe komt die gast zo populair ineens.

Voor het antwoord op die vraag adviseer ik je een werkdag Q-music luisteren. Je zult daar zo'n 30 keer je antwoord vinden.
(07-07-2017, 23:17)1996Customer Wrote: [ -> ]De helft van de volgende namen verwacht ik toch op de affiche volgend jaar (na enig opzoekwerk in de lijsten van De Afrekening en de (potentiële) releases):

Bastille, Rag'n'Bone Man, LCD Soundsystem, Sigur Rós, Kasabian, Foster The People, Major Lazer, London Grammer, Rise Against, Fleet Foxes, Lana Del Ray, Triggerfinger, QOTSA, The National, The XX, Sam Smith, MGMT, The War On Drugs, Tove Lo, Kurt Vile, Arctic Monkeys, Twenty One Pilots, Romeo Elvis, Dan Auerbach, Liam/Noel Gallagher en hopelijk Nine Inch Nails.


Haim, The Killers, At The Drive In, Blossoms, Run The Jewels, Vampire Weekend.
Wellicht Tool of A Perfect Circle.
Misschien Smashing Pumpkins, mocht de reünie daadwerkelijk doorgaan?
Nick Cave lijkt me ook wel een reeële optie toch?
(11-07-2017, 11:15)edjuuh1990 Wrote: [ -> ]Nick Cave lijkt me ook wel een reeële optie toch?

Ja.
The National en QOTSA als co/sub headliners lijken me inkoppers nu.

Goed nieuws.
Jep. Die op de affiche en er zeker bij dan
Ja, dat is toch eigenlijk 100% zeker nu ze op Northside staan. Ook Metallica lijkt me 99% zeker.
En Triggerfinger kan ook niet missen.