Graz

Full Version: Overige sporten
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Er is nu een mooie halve finale bezig op de Australian Open tussen Federer en Murray.
Voor iedereen die nu in de mogelijkheid is om tv te kijken en een beetje geeft om tennis, zou ik nu Nederland 2 op zetten voor de beslissende vijfde set tussen Murray en Federer die op het punt staat te beginnen. Een fantastische wedstrijd!
Murray speelt wel achterlijk sterk.
KraaijCheck Wrote:Murray speelt wel achterlijk sterk.

Klopt en Federer haalt gewoon zijn normale niveau en soms iets er onder, dus zal Murray gaan winnen, zoals het er nu uitziet.
Jammer van de laatste set, daarin bleek Murray toch echt een stuk sterker en daardoor werd de vijfde set niet meer echt spannend.
Murray naar de finale dus.
Verschil zat hem vooral in de service en constantheid in de rally's. Vooral Federer haalde zijn niveau qua service niet waardoor ie veel te veel rally's moest spelen.

Kan een geweldige slopende finale worden. Hoe laat start de finale nl tijd?
Ik neem aan op hetzelfde tijdstip als de halve finales en de vrouwenfinale morgen, dus zondagmorgen 09:30, maar weet ik niet zeker.
Na de vrouwenfinale is de finale heren dubbel, met Haase en Sijsling.
Wel verrassend van Haase. Is het herendubbel niet meer zo sterk, of zijn ze zo goed?
atthedrive-in Wrote:Wel verrassend van Haase. Is het herendubbel niet meer zo sterk, of zijn ze zo goed?

In een flow denk ik en misschien geluk met de loting. In de finale gaan ze er hard af denk ik.
KraaijCheck Wrote:
atthedrive-in Wrote:Wel verrassend van Haase. Is het herendubbel niet meer zo sterk, of zijn ze zo goed?

In een flow denk ik en misschien geluk met de loting. In de finale gaan ze er hard af denk ik.

Ben ik ook bang voor, tegen de Bryan broertjes. Maar dat ze uberhaupt de finale hebben gehaald, is wel een klein lichtje in de Nederlandse tennis duisternis.
Gaat ook alle kanten op in de damesfinale. Eerste set gewonnen door Li, met 6-4. En nu staat Azarenka met 3-1 voor..
Wordt de heren dubbelfinale helemaal niet live uitgezonden?
http://www.thefirstrow.eu/watch/165405/1...arena.html

Het schijnt op deze stream straks te komen. Nu hebben ze nog skieen. Ze schijnen ook nog aan het inspelen te zijn.
Het is nog geen erg hoogstaande finale.
Het ontloopt elkaar wel weinig. Murray zal uiteindelijk wel winnen.
Ik moet het nog zie nu. Ik ga voor 4x tie-break en een lange 5e set!
Giedo van der Garde bij Caterham getekend? Vanmiddag 15u persco.
Zal hij ook de brandstofslang meenemen, of netzo vaak in de zandbak zitten als Jos Verstappen?
Misschien dat hij zijn vriendin ook wel op haar bek slaat.

Maar Verstappen is samen met Luijendijk de meest succesvolle Nederlandse autocoureur.
Klopt, Verstappen kwam en bleef voornamelijk op talent. Iedere Nederlander (Albers, Doornbos) daarna op voornamelijk rijke schoonouders of suikeroompjes.
Verstappen reed altijd op de limiet en maakte daar helaas regelmatig een foutje bij. Toch wel heel veel races gezien toen hij nog meereed. Nu wat minder. Ik volg nog wel de verrichtingen van zijn zoon Max. Rijdt in kart al in een klasse waar hij gezien zijn leeftijd eigenlijk nog niet hoort te rijden en wint bijna alles wat los en vast zit. Zo ook weer gisteren, 1e in quali La Conca.

ps. Marcel Boekhoorn is de schoonvader van Guido (In 2011 14e plaats met een geschat vermogen van 1,2 miljard euro)
Sijsling wint van Tsonga, daar kun je mee thuiskomen.
En even het topic nieuw leven inblazen, want de prestatie van Eelco Sintnicolaas is van wereldklasse, jammer dat in de media de prestatie niet goed in perspectief wordt geplaatst, 12e allertijden ter wereld.