Is het niet mogelijk een een groepsaankoop te doen ?
22,50 staat de teller. Wie legt in? Snoep, goud, fietsen, je moeder, de set-list van Britney Spears. Alles mag. Prijsuitreiking na Best Kept Secret.
Uitgeprinte foto van Lana.
Dit album!
![[Image: The_Best_Damn_Thing.png]](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/06/The_Best_Damn_Thing.png)
Een ticket voor een Ariana Grande optreden.
(13-06-2017, 23:55)1996Customer Wrote: [ -> ]Een ticket voor een Ariana Grande optreden.
Ik bied 30 euro voor dit ticket.
Dit begint stilaan benefiet achtige proporties aan te nemen, serious request & Music For Life zijn er niks tegen.
Kansloze actie, maar nice try. Loov, we doen biertje bij Future Islands op Werchter.
Geen net topic dit nee, BigBird is een cultfiguur hier op Graz. Maar laat hem privé gewoon in zijn waarde.
(14-06-2017, 08:00)BigBird Wrote: [ -> ]Kansloze actie, maar nice try. Loov, we doen biertje bij Future Islands op Werchter.
Kansloze actie dit maar goed geprobeerd BigBird want ik ben niet op Werchter. Nu zul je helaas nooit weten wie ik ben.
(14-06-2017, 10:33)Loov Wrote: [ -> ] (14-06-2017, 08:00)BigBird Wrote: [ -> ]Kansloze actie, maar nice try. Loov, we doen biertje bij Future Islands op Werchter.
Kansloze actie dit maar goed geprobeerd BigBird want ik ben niet op Werchter. Nu zul je helaas nooit weten wie ik ben.
Ik wel. Deal!
2x win. Avril Lavigne CD en de meet met Bigbird.
Moest hard lachen om de laatste twee posts, maar was wel een beetje in de war bij Loov z'n aanbevelingen/c.q. next up lijstje..
![[Image: hzHcbezZThKkD5HaDHlCcg.png]](https://image.prntscr.com/image/hzHcbezZThKkD5HaDHlCcg.png)
@BigBird dans je in het echt trouwens ook zo of is die video een act?
Beeetje jammer dat jullie nu mijn nickname snappen.
Bedankt, Sjackson3289. Nu begrijp ik ook beter waarom BB zo vaak post in het bef-topic, miauw!
Hij lijkt niet eens op Samuel L. Jackson...
(16-12-2021, 12:45)Uplift Wrote: [ -> ]Bedankt, Sjackson3289. Nu begrijp ik ook beter waarom BB zo vaak post in het bef-topic, miauw!
Z'n hoofd is echt heel klein, het ziet er vreemd uit.
(14-06-2017, 10:33)Loov Wrote: [ -> ] (14-06-2017, 08:00)BigBird Wrote: [ -> ]Kansloze actie, maar nice try. Loov, we doen biertje bij Future Islands op Werchter.
Ik maak daar wel een foto van de biertjes
Deze weer te actualiseren?